اخبار داغ

رئیس ورزش و جوانان شهرضا:

تیم بسیج شهرضا نائب قهرمان مسابقات والیبال لیگ بسیج استان شد

تیم بسیج شهرضا نائب قهرمان مسابقات والیبال لیگ بسیج استان شد
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: مرحله نهایی مسابقات والیبال لیگ بسیج استان اصفهان در سالن 22بهمن مبارکه برگزار شد، در پایان این رقابت ها تیم مبارکه مقام اول و تیم شهرضا مقام دوم را کسب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی نقی انصاری در گفت‌وگو با شهرضانیوز با اشاره به برتری تیم پایای شهرضا در مرحله اول لیگ واترپلوی زیر ۱۴ سال استان اصفهان، اظهارداشت: مرحله اول لیگ واترپلوی زیر ۱۴ سال استان اصفهان در محل استخر انقلاب اصفهان برگزار شد، در این مرحله تیم پایا رزین شهرضا با امتیاز ۷ بر ۱ در مقابل تیم فولاد مبارکه سپاهان به برتری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شهرضانیوز,

وی با بیان اینکه تیم توکا فولاد اصفهان و پایا رزین شهرضا در مرحله اول لیگ واترپلوی زیر۱۷ سال کشور در رتبه سوم ایستادند، افزود: مرحله اول لیگ واتر پلوی زیر۱۷ سال کشور پس از سه روز رقابت تیم ها با یکدیگر در استخر آزادی تهران به پایان رسید.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: استان اصفهان در این رقابت ها برای اولین بار دو تیم به نام های توکا فولاد اصفهان و پایای شهرضا داشت که این نشان از پتانسیل بالای واتر پلوی استان اصفهان است، نماینده های استان اصفهان در مرحله اول لیگ واترپلوی زیر۱۷ سال برسکوی سوم ایستادند

,

هفته دوم مسابقات هفتگی هیأت شطرنج شهرستان شهرضا برگزار شد

, هفته دوم مسابقات هفتگی هیأت شطرنج شهرستان شهرضا برگزار شد,

وی بیان کرد: هفته دوم مسابقات هفتگی هیأت شطرنج شهرستان شهرضا در محل خانه شطرنج با شرکت ۲۴ نفر پسر و دختر در رده سنی آزاد برگزار شد که در پایان فاطمه انصاری نفر اول ریحانه غلامی نفر دوم و فردان خضر پور نیز در جایگاه سوم قرار گرفت، داوری این دوره از مسابقات را مرضیه پورمند و شیما جانقربان بر عهده داشتند.

,

انصاری با اشاره به حضور علی قرقانی تکواندوکار فجر شهرضا در هفته اول و دوم از دور برگشت لیگ دسته یک نوجوانان کشور، گفت: مسابقات هفته اول و دوم از دور برگشت لیگ دسته یک نوجوانان کشور به میزبانی سالن ملت اصفهان برگزار شد که در این رقابت ها علی قرقانی از مجموعه فجر شهرضا و بازیکن ذوب آهن اصفهان یک برد و یک باخت به کارنامه خود اضافه کرد.

,

وی با اشاره به حضور محمدمتین ولیخانی ورزشکار فجر شهرضا در ادامه رقابت های لیگ دسته یک تکواندو نونهالان کشور، افزود: در ادامه رقابت های لیگ دسته یک نونهالان کشور که به میزبانی خانه تکواندو تهران برگزار شد محمد متین ولیخانی از مجموعه فجر شهرضا و بازیکن کاشی اردکان یزد یک برد و یک باخت به کارنامه خود اضافه کرد.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا با بیان اینکه سید علیرضا قریشی پهلوان شهرضایی مقام چهارم مسابقات قویترین مردان قهرمانی باشگاه های کشور به خود اختصاص داد، گفت: دهمین دوره مسابقات قویترین مردان قهرمانی باشگاه های کشور دسته ۱۰۵- کیلوگرم در سالن۱۷شهریور اصفهان با حضور ۳۵ ورزشکار شاخص و قدر از سراسر کشور  برگزار شد.

,

وی افزود: سید علیرضا قریشی قویترین مرد استان اصفهان و نماینده پر افتخار شهرمان در مرحله مقدماتی این دوره از رقابت ها توانست رکورد های بسیار خوبی از جمله ثبت رکورد بسیار عالی ۱۳ثانیه در آیتم حمل الوار ۳۶۰کیلوگرمی توسط این پهلوان ارزنده آیتمی که بسیاری از حریفان حتی از لیفت کردن و حرکت دادن آن عاجز ماندند، ثبت کند.

,

انصاری اظهارداشت:  قریشی  با کسب ۶۲ امتیاز در بخش مقدماتی موفق به اخذ مقام دوم شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت، با شروع دور نیمه نهایی قریشی باز هم مقتدرانه توانست در آیتم حمل اسکوات تعادلی ۳۸۰ کیلوگرمی رکورد ۱۳ثانیه رو بر جای بگذارد تا بعد از آن خود را برای آیتم سه گانه آماده کند قابل ذکر از مجموع ۲۱نفر راه یافته به این مرحله فقط ۴نفر توانستند رکوردی زیر ۲۰ثانیه ثبت کنند.

,

وی گفت: قریشی در دور نیمه نهایی با ثبت رکورد۱۴ثانیه با آیتم سه گانه گوی ۱۶۰کیلویی، کیسه شنی ۱۰۰کیلویی و چمدان ۲۸۰کیلویی به کار خودش پایان داد، بدین ترتیب این پهلوان شهرضایی با ۴۱امتیاز به جمع ۶نفر برتر راه یافته به فینال مسابقات قویترین مردان ایران پیوست.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: نماینده شهرضا با ثبت زمان ۱۱ثانیه در آیتم گوی به کار خود در این دوره از مسابقات پایان داد، قریشی موفق شد در اولین تجربه حضورخود در مسابقات کشوری قویترین مردان با تمام فراز و نشیب های پیش رو و در رقابتی نزدیک و نفس گیر با رقبای نامدار خود مقام چهارم را کسب کند.

,

 وی بیان کرد: متاسفانه قریشی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه ستون فقرات در آیتم لیفت ۳۴۰کیلویی گاری ناکام ماند و حریفان وی توانستند ناکامی های خود را در آیتم های قبلی جبران کرده و در جمع امتیازات پیشی بگیرند، در رقابت های قویترین مردان به ۶نفر برتر حکم قهرمانی اهدا می شود.

,

۳ ووشوکار – تالو و ساندا شهرضا به اردوی تیم استان دعوت شدند

, ۳ ووشوکار – تالو و ساندا شهرضا به اردوی تیم استان دعوت شدند,

انصاری با بیان اینکه ووشکاران شهرضا ۱طلا، ۲ نقره و ۲ برنز مسابقات انتخابی ووشو استان را به خود اختصاص دادند، افزود: مسابقات انتخابی ووشو استان در محل خانه ووشو اصفهان با شرکت ۲۶۵ نفر برگزار شد و تیم شهرضا با ۸ نفر در بخش ساندا و ۱ نفر در بخش تالو به این رقابت ها اعزام و موفق به کسب مقام های ذیل شد:

,

در بخش تالو: رده سنی جوانان: محمدصادق غلام ضاد: مدال طلا و برنز

,

در بخش ساندا: رده سنی نوجوانان: بهامین رضایی نیکو: مدال نقره

,

رده سنی نونهالان: سجاد حسینی: مدال نقره، امیرحسین صفایی: مدال برنز

,

وی تصریح کرد: محمدصادق غلام ضاد، بهامین رضایی نیکو و سجاد حسینی به اردوی تیم استان جهت شرکت در مسابقات انتخابی کشور دعوت شدند، تیم شهرضا به مربیگری حمیدرضا حسینی و سرپرستی مهدی رضایی در این دوره از مسابقات حضور یافت.

,

تیم بسیج شهرضا نائب قهرمان مسابقات والیبال لیگ بسیج استان شد

, تیم بسیج شهرضا نائب قهرمان مسابقات والیبال لیگ بسیج استان شد,

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: مرحله نهایی مسابقات والیبال لیگ بسیج استان اصفهان در سالن ۲۲بهمن مبارکه برگزار شد، در پایان این رقابت ها تیم مبارکه مقام اول و تیم شهرضا مقام دوم را کسب کرد.

,

وی اظهارداشت: تیم شهرضا در این دوره از رقابت ها متشکل از آقایان محمد امین عنایتی، امید مهاجری، علی زمانزاد، محمد طاها زمانی، محمد مهدی رضایی، پویا خاکساری، سینا ثبوتی منش، ابراهیم نویدکیا، نیما سارمی، امیر حسین سالک و امیر طاها عمرانپور بود ، تیم شهرضا به مربیگری مجید دهقان و سرپرستی ممتاز در این مسابقات حضور یافت.

,

بزرگترین تور دوچرخه سواری پاییز با شعار “هوای اصفهان را داریم” به میزبانی شهرضا برگزار شد

, بزرگترین تور دوچرخه سواری پاییز با شعار “هوای اصفهان را داریم” به میزبانی شهرضا برگزار شد,

انصاری بیان کرد: بزرگترین تور دوچرخه سواری پاییز با شعار “هوای اصفهان را داریم”با همکاری فرمانداری شهرضا، ادارات هلال احمر و ورزش و جوانان شهرضا و هیأت دوچرخه سواری شهرستان شهرضا، با شرکت ۲۵۰ نفر از سراسر استان اصفهان به میزبانی شهرضا برگزار شد که مسیر حرکت از امامزاده شاهرضا کنار گلزار شهدا به سمت منطقه دو کوهه و چاه چغتو بود.

,

حضور دو مربی شهرضایی در استاژ تخصصی کومیته ویژه مربیان استان

, حضور دو مربی شهرضایی در استاژ تخصصی کومیته ویژه مربیان استان,

وی افزود: ششمین دوره کارگاه عملی تخصصی کومیته ویژه مربیان فعال استان اصفهان با تدریس معلم اخلاق و فن، حبیب الله ناظریان و با حضور ۶۰ نفر برگزار شد که از شهرضا حسن عسگری و مجید صادقی در این کارگاه شرکت کرده و موفق به اخذ مجوز فعالیت یکساله شدند.

,

کارته کاهای شهرضایی در مسابقات قهرمانی استان ۲مدال کسب کردند

, کارته کاهای شهرضایی در مسابقات قهرمانی استان ۲مدال کسب کردند,

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا بیان کرد: علی محمد یوسفی و محمدمهدی ثاقب عنوان نائب قهرمانی مسابقات قهرمانی استان را از آن خود کردند.

, رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا بیان کرد: علی محمد یوسفی و محمدمهدی ثاقب عنوان نائب قهرمانی مسابقات قهرمانی استان را از آن خود کردند.,

وی با بیان اینکه از تیم شهرضا علیرضا هدی (رده سنی امید)، بهمراه دو نامبرده به اردوی تیم استان دعوت شد، تصریح کرد: مسابقات کاراته قهرمانی استان با هدف انتخاب رده های پایه استان جهت اعزام به مسابقات کشوری در محل خانه کارته اصفهان برگزار شد و تیم ۵ نفره اعزامی از شهرضا موفق به کسب مقام های ذیل شد:

,

رده سنی نوجوانان: محمدمهدی ثاقب: مقام دوم

,

رده سنی جوانان: علی محمد یوسفی: مقام دوم

,

انصاری با اشاره به درخشش جلال احمدی و فرزاد میرزایی تکواندوکاران پارس شهرضا در مسابقات دانشگاه های آزاد استان، گفت: مسابقات تکواندو دانشجویان پسر دانشگاه های آزاد استان اصفهان در مکان دانشگاه آزاد خمینی شهر برگزار شد.

,

وی بیان کرد: تیم تکواندو دانشگاه آزاد شهرضا در بخش تیمی به مقام چهارم این دوره از رقابت ها  دست یافت و در بخش انفرادی نیز جلال احمدی مدال طلا و  فرزاد میرزایی مدال برنز را به خود اختصاص دادند که هر دو از ورزشکاران با اخلاق پارس شهرضا می باشند.

,

مسابقات بانوان کارته کای شهرضا برگزار شد

, مسابقات بانوان کارته کای شهرضا برگزار شد,

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: یک دوره مسابقه کاراته بانوان شهرضا با شرکت ۳۰ نفر در رده سنی نونهال و نوجوان در مکان کانون شهید مفتح برگزار گردید. اسامی مقام آوران بشرح ذیل می باشد:

,

رده سنی نوجوانان

,

محبوبه آقالر: مقام اول

,

هستی خادم: مقام دوم

,

زهرا همایی و مهشید قبادی: مقام سوم

,

رده سنی نونهالان

,

ریحانه شاهمندی: مقام اول

,

هنگامه هدایتی: مقام دوم

,

رومینا مندکیان و ساناز بخشی زاده: مقام سوم

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه