اخبار داغ

مجموعه فتونیوز/

واکنش‌کاربران‌فضای‌مجازی‌ به نامه رئیس جمهور/ آقای روحانی چه چیزی #مایه_شرمساری است؟

واکنش‌کاربران‌فضای‌مجازی‌ به نامه رئیس جمهور/ آقای روحانی چه چیزی #مایه_شرمساری است؟
رئیس جمهور در نامه به دو تن از وزرای خود، لغو جلسه سخنرانی علی مطهری در مشهد را مایه شرمساری خوانده اند. آیا دریافت حقوقهای نجومی از سوی برخی از مدیران دولتی مایه شرمساری نبود؟
[

به گزارش سرویس چندرسانه‌ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  رئیس جمهور در نامه به دو تن از وزرای خود، لغو جلسه سخنرانی علی مطهری در مشهد را مایه شرمساری خوانده اند. آیا دریافت حقوقهای نجومی از سوی برخی از مدیران دولتی مایه شرمساری نبود؟ تعطیل شدن تعداد زیادی از کارخانه هایی که در دوران #رکود و دوران گره زدن اقتصاد به برجام مجبور به اخراج کارگرانشان شدند، مایه شرمندگی نیست؟ آیا بلاتکلیف ماندن صدها هزار نفر از افرادی که چشم امیدشان به سروسامان گرفتن #مسکن_مهر بود، مایه خجالت نیست؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  رئیس جمهور در نامه به دو تن از وزرای خود، لغو جلسه سخنرانی علی مطهری در مشهد را مایه شرمساری خوانده اند. آیا دریافت حقوقهای نجومی از سوی برخی از مدیران دولتی مایه شرمساری نبود؟ تعطیل شدن تعداد زیادی از کارخانه هایی که در دوران #رکود و دوران گره زدن اقتصاد به برجام مجبور به اخراج کارگرانشان شدند، مایه شرمندگی نیست؟ آیا بلاتکلیف ماندن صدها هزار نفر از افرادی که چشم امیدشان به سروسامان گرفتن #مسکن_مهر بود، مایه خجالت نیست؟,

, , ,
, ,
 
,
, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

در حال بروز رسانی ...

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه