اخبار داغ

پناه کارکنان شرکت آیتا به تبریزبیدار؛

هنوز حق‌وحقوقمان را نگرفته‌ایم/ ما را از کار برکنار کردند

هنوز حق‌وحقوقمان را نگرفته‌ایم/ ما را از کار برکنار کردند
جمعی از کارکنان شرکت فوق با صدور نامه‌ای به تحریریه تبریزبیدار، خواستار پیگیری حق‌وحقوق خود شده و از شهرداری و فرمانداری کلان‌شهر تبریز خواستار رسیدگی به مشکلاتشان شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تبریز بیدار ، پس از حواشی ایجاد شده در خصوص قرارداد شهرداری تبریز با شرکت آیتا که طی ماههای گذشته تبدیل به خبر اول رسانه های شهری شده بود، باردیگر قضایای مربوط به این شرکت به صدر اخبار رسید. جمعی از کارکنان شرکت فوق با صدور نامه ای  به تحریریه تبریزبیدار، خواستار پیگیری حق و حقوق خود شده و از شهرداری و فرمانداری کلانشهر تبریز خواستار رسیدگی به مشکلاتشان شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تبریز بیدار ،,


متن نامه بدین  شرح است:

مدیریت محترم پایگاه اطلاع رسانی تبریز بیدار

با سلام و عرض ادب

احتراماً اینجانبان کارکنان شرکت گستره نگار مجری طرح آیتا شهرداری کلانشهر تبریز از آذر سال ۱۳۹۳ تحت عنوان کارشناس ساماندهی، مدیریت پروژه های عمرانی، خدماتی، شهرسازی و ... استخدام شده و بیشتر از ۲۰ ماه با تلاش فراوان اقدام به جمع آوری اطلاعات و ترسیم زیرساختهای لازم اقدام نموده ایم. علی ایحال نه تنها به حق و حقوق قانونی خود طبق قرارداد فی مابین دست نیافته ایم بلکه علیرغم اتمام مهلت قرارداد به بهانه اختلاف شهرداری با شرکت یاد شده از کار برکنار شده ایم.

بعد از این اتفاق و جمع شدن دفتر آیتا از تبریز ، از سوی شرکت پاسخی مبنی بر پرداخت حقوق کارکنان مشروط به پرداخت مطالبات از شهرداری را دریافت نموده ایم. از طرفی طی مکاتبات و مراجعات مکرر به شهردار محترم تبریز جناب آقای دکتر نجفی و فرماندار محترم جناب آقای دکتر شهرتی فر تا کنون پاسخی از شهرداری کلانشهر تبریز دریافت ننموده ایم.

تنها امکان ما برای احقاق حقوقمان بدهی مناطق ۱۰ گانه شهرداری به شرکت گستره نگار از بابت خدمات ارائه شده به ایشان است  و از شهردار محترم کلانشهر تبریز عاجزانه خواهشمندیم دستور پرداخت حق و حقوق اینجانبان را از طریق مناطق صادر فرمایند.

با تشکر – جمعی از کارکنان شرکت گستره نگار مجری طرح آیتا

همچنین تصویر نامه های برخی از کارکنان این شرکت به فرمانداری و شهرداری تبریز که در اختیار تبریزبیدار قرار داده اند در ادامه می آید:

Image title

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, Image title,

Image title

, Image title]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه