اخبار داغ

گزارش هیجار؛

تعطیلی یکماهه بخش دندانپزشکی درمانگاه تامین اجتماعی الیگودرز+تصویر

تعطیلی یکماهه بخش دندانپزشکی درمانگاه تامین اجتماعی الیگودرز+تصویر
بخش دندانپزشکی درمانگاه تامین اجتماعی شهدای هفت تیر الیگودرز هم اکنون بعد از گذشت یکماه هنوز تعطیل است که این امر سبب نارضایتی حدود 70هزار نفر از بیمه شدگان این سازمان در سطح شهرستان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از هیجار ،درمانگاه تامین اجتماعی شهدای 7 تیر الیگودرز تنها با نوبت دهی تلفنی روزانه به 28نفر از مردم خدمات دندان پزشکی ارائه می دهد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هیجار,

هم اکنون حدود یکماه که خدمات دندانپزشکی در این درمانگاه تعطیل شده است و بر اساس گفته های  پرسنل تامین اجتماعی مانند گذشته مردم باید چندین روز یاشاید چندین ماه صبر کنند تا  دوباره شاهد راه اندازی این بخش باشیم.

,

تعطیلی دنبال دار بخش دندانپزشکی درمانگاه تامین اجتماعی الیگودرز

, تعطیلی دنبال دار بخش دندانپزشکی درمانگاه تامین اجتماعی الیگودرز, تعطیلی دنبال دار بخش دندانپزشکی درمانگاه تامین اجتماعی الیگودرز,

در سالهای گذشته نیز بخش  دندانپزشکی بدلیل عدم وجود پزشک  تعطیل شده که در این  در این پایگاه خبری درگزارشی تحت عنوان دندانپزشکی تامین اجتماعی الیگودرز دوباره آغاز بکار کرد  اطلاع رسانی شد  و مردم شهرستان نیز به ناچار در این مدت به مطب های سطح شهر مراجعه نموده اند. 

, دندانپزشکی تامین اجتماعی الیگودرز دوباره آغاز بکار کرد , دندانپزشکی تامین اجتماعی الیگودرز دوباره آغاز بکار کرد, دندانپزشکی تامین اجتماعی الیگودرز دوباره آغاز بکار کرد,  ,

تامین اجتماعی الیگودرز،عکس،تصویر

, تامین اجتماعی الیگودرز،عکس،تصویر,

 خانم دکتر صغری خاتون رضوی مدیریت درمانگاه در گفت وگو با هیجار  در این باره  گفت : از اواخر مهر ماه بدلیل تعمیرات ارائه خدمات دندانپزشکی تعطیل شده است حتی در روزهای اول یکی از پزشکان درحال انجام خدمات بود که ناظرین بخش بهداشت از مرکز استان برای جلوگیری از صدمات به تجهیزات این بخش را تعطیل نمودند.

, هیجار,

وی ادامه داد : مردم آنچه را که از ما طلبکارهستند باید از شبکه بهداشت مطالبه نمایند چرا که با وجود فعالیت 14دندانپزشک در داخل شهر هنوز الیگودرز دارای کلینک تخصصی شبانه روزی دندانپزشکی نمی باشد.

,

الیگودرز حتی یک کلینک دندانپزشکی ندارد

, الیگودرز حتی یک کلینک دندانپزشکی ندارد, الیگودرز حتی یک کلینک دندانپزشکی ندارد,

رضوی با اشاره به اینکه چراشبکه بهداشت خدمات درمانی را به مردم ارائه نمی دهند  اظهار داشت  : درمانگاه 17شهریور برای مدتی به  کلینک تخصصی دندانپزشکی تبدیل شد ولی پزشک طرحی در این مکان تنها نیم ساعت حضور داشت و با کشیدن چندین  دندان مکان را ترک می کرد.

,

مدیریت درمانگاه تامین اجتماعی شهدای هفت تیر الیگودرز اضافه کرد : چندین پزشک که درحال گذراندن طرح خود هستند  بجای اینکه در درمانگاهها و مراکز درمانی فعالیت کنند در شهر مطب زده ومشغول به درآمدزایی برای خود هستند و خدماتی مانند کشیدن دندان که به کمترین هزینه درسایر درمانگاه یا بصورت رایگان درتامین اجتماعی انجام شود درمطب های شخصی با گرفتن هزینه های زیاد ارائه می دهند.

,

رضوی اضافه کرد :شبکه بهداشت ودرمان زیرساخت ها وتجهیزات لازم برای راه اندازی کلینک تخصصی شبانه روزی  دندانپزشکی را دارا می باشد و که متولیان شبکه بهداشت با ساماندهی پزشکان می توانند  آنها را موظف به ارائه خدمات دندانپزشکی درطول هفته در این مکان  نماید.

,

70هزار نفر در الیگودرز تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

, 70هزار نفر در الیگودرز تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند, 70هزار نفر در الیگودرز تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند,

وی با اشاره به اینکه حدود 70هزار نفردر الیگودرز تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند اظهار داشت : درمانگاه تامین اجتماعی جوابگوی ارئه خدمات به مردم نمی باشد چرا که  بدلیل محرومیت وهزینه های بالای درمان دهان ودندان بیشتر بیمه شدگان به این مکان مراجعه می نمایند.

,

،رضوی ،مدیر تامین اجتماعی الیگودرز،تامین اجتماعی الیگودرز،عکس،تصویر

, ،رضوی ،مدیر تامین اجتماعی الیگودرز،تامین اجتماعی الیگودرز،عکس،تصویر,

 

,

مدیریت درمانگاه تامین اجتماعی شهدای هفت تیر الیگودرز بیان کرد :بروجرد دارای چندین کلینک تخصصی شبانه روزی  دندان پزشکی دربخش  دولتی وخصوصی می باشد ولی الیگودرزحتی یک کلینک خصوصی نیز ندارند واگر فردی در هنگام شب نیاز به خدمات درمانی درزمینه دهان ودندان داشته  باشد باید تا صبح درد را تحمل کند و فردا نیز به مطب های خصوصی مراجعه کند.

,

تبدیل تامین اجتماعی به درمانگاه شبانه روزی  نیز دردی از مردم دوا نمی کند

, تبدیل تامین اجتماعی به درمانگاه شبانه روزی  نیز دردی از مردم دوا نمی کند, تبدیل تامین اجتماعی به درمانگاه شبانه روزی  نیز دردی از مردم دوا نمی کند,

وی افزود :نماینده  شهرستان بدنبال شبانه روزی  وتخصصی نمودن درمانگاه تامین  الیگودرز است  ولی با انجام این اقدام تنها یک ردیف دیگر به درمانگاه اختصاص داده شده و یک پزشک دیگرمی تواند فعالیت کند  که این اقدام هنوز جوابگوی مردم نیست باید شبکه بهداشت  ومسئولین شهرستان اقدام به راه اندازی بیمارستان تامین اجتماعی کنند.

,

رضوی با طرح سوالی که چرا تعداد ویزیت تامین اجتماعی بسیار پایین می باشد اظهار داشت : در آیین نامه ها وقوانین در سازمان تامین اجتماعی برای هر دندانپزشک تعیین شده که  درماه باید چه تعداد جرم گیری،پرکردن کشیدن دندان وپذیرش افراد را انجام دهد و طبق قانون جدید نیر باید از این پس برای هر بیمار پرونده تشکیل شده و معاینه های کلی از دندانها ودهان صورت پذیرید.

,

مدیریت درمانگاه تامین اجتماعی شهدای هفت تیر الیگودرز گفت : با اعمال این قانونها درحقیقت پزشک به اجبار باید روزانه تعداد افراد کمی را ویزیت نماید این درحالی است که کارکردهای آنها به موقع پرداخت نمی شود و اکثرا دندانپزشکان بعد از چند سال کار از ناحیه گردن ودست دچار دردهای مفاصلی شدید می شوند.

,

  این مسئول یاد آور شد : تنها درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان هم اکنون دارای یک ردیف دندانپزشک است  یعنی تنها یک پزشک به مدت 175 ساعت در ماه  باید فعالیت نماید که با توجه به تعداد متقاضیان و صحبتهای انجام شده ساعات کارکرد به 200ساعت افزایش یافته و از 2 پزشک در این درمانگاه استفاده شده است.

,

دندانپزشک،عکس،تصویر ،تامین اجتماعی الیگودرز

, دندانپزشک،عکس،تصویر ،تامین اجتماعی الیگودرز,

 

,

رضوی افزود :سالهای گذشته  تعدادی بهداشت کاردهان ودندان زیر نظر دندانپزشکان بر روی هر بیمار اقداماتی از قبیل کشیدن و... را انجام می دادند وپزشکان معاینه ها و کارهای تخصصی  را انجام می دادند که سبب ارائه خدمات با سرعت وکیفیت بهتری بود.

,

بزرگترین معضل درحوزه بهداشت دهان ودندان حذف بهداشت کاران است

, بزرگترین معضل درحوزه بهداشت دهان ودندان حذف بهداشت کاران است, بزرگترین معضل درحوزه بهداشت دهان ودندان حذف بهداشت کاران است,

 وی بزرگترین معضل حوزه بهداشت دهان ودندان را حذف بهداشت کاران دانست وافزود :متاسفانه مسئولین بجای توسعه درمانگاههای تامین اجتماعی با آموزش دوساله بهداشت کاران را به دندانپزشک ارتقاء دادند که این امرسبب شد تنها مطب های خصوصی دندانپزشکان در سطح شهرها افزایش یابد. 

,

راه اندازی بیمارستان تامین اجتماعی حق قانونی مردم الیگودرز است

, راه اندازی بیمارستان تامین اجتماعی حق قانونی مردم الیگودرز است, راه اندازی بیمارستان تامین اجتماعی حق قانونی مردم الیگودرز است,

مدیریت درمانگاه تامین اجتماعی شهدای هفت تیر الیگودرز با اشاره به اینکه مشکلات درمانی  در این شهر بسیار زیاد است بیان کرد : الیگودرز بدلیل محرومیت در حوزه درمان و بهداشت مشکلات زیادی دارد وبیمه شدگان نیز بدلیل پرداخت حق بیمه نیازمند خدمات بیشتری هستند وحق قانونی آنها است . مسئولین با راه اندازی بیمارستان تامین اجتماعی در این شهر می توانند خدمات درمانی ،زنان وزایمان ،ارتوپدی ،قلب،داخلی و... به مردم ارائه دهند.

,

امسال در پی مرگ جوان 26 ساله الیگودرزی به نام سجاد سرلک بر اثر خطای پزشکی در یک  بیمارستان‌های وابسته به تأمین اجتماعی در تهران مردم الیگودرز با امضای طوماری خطاب به رئیس جمهور خواستار تأسیس بیمارستان مجهز تامین اجتماعی  در این شهر شدندتا بیماران برای یک درمان و معالجه ساده ناچار نباشند به شهر دیگری مراجعه کنند وقربانی جاده ها ، بی مسئولیتی ویا محرومیت شوند.

,

هم چنان مردم چشم انتظار اقدامی اساسی از سوی مسئولین هستند وپیگریها پایگاههای خبری شهرستان برای پاسخگویی مسئولین ادامه خواهد داشت.

,

در قسمتهای زیر لینکهای گزارش سالهای قبل وجود دارد برای مشاهده روی لینک های زیر کلیک نمایید.

,

درخواست مردم الیگودرز برای تأسیس بیمارستان تامین اجتماعی در این شهر

, درخواست مردم الیگودرز برای تأسیس بیمارستان تامین اجتماعی در این شهر, درخواست مردم الیگودرز برای تأسیس بیمارستان تامین اجتماعی در این شهر, درخواست مردم الیگودرز برای تأسیس بیمارستان تامین اجتماعی در این شهر,

نارضایتی مردم از خدمات دهی درمانگاه تامین اجتماعی الیگودرز

, نارضایتی مردم از خدمات دهی درمانگاه تامین اجتماعی الیگودرز, نارضایتی مردم از خدمات دهی درمانگاه تامین اجتماعی الیگودرز, نارضایتی مردم از خدمات دهی درمانگاه تامین اجتماعی الیگودرز,

 

,  ,  ,

گزارش :یاسر مومنی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه