اخبار داغ

احسان قاضی زاده هاشمی:

باید از ارزش های انقلاب صیانت کنیم/ تحریم‌ها تنها روی کاغذ لغو شد

باید از ارزش های انقلاب صیانت کنیم/ تحریم‌ها تنها روی کاغذ لغو شد
عضو کمیسیون تلفیق و بودجه در مراسم یادوراه روستای جیلو شهر نیشابور که شامگاه روز سه شنبه 2 آذر ماه برگزار شد گفت: علی رغم مذاکرات هسته ای دشمن زورگو دست از تحریم های ظالمانه برنداشت، روی کاغذ صحبت‌های زیادی شد ولی در عمل شاهد اتفاق جدیدی نبودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عطارنیوز، سید احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم سرخس و فریمان در یادواره شهدای روستای جیلو در نیشابور گفت: شهدا برای حفظ و صیانت از این مرز و بوم از جان خود گذشتند تا امروز کشور در امنیت باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عطارنیوز,

وی ادامه داد: اگر امروز میلیون ها ایرانی به راحتی در عراق به مناسبت اربعین پیاده روی می کنند به خاطره خون پاک شهدا است که امنیت را بوجود آورد، شیعیان در عراق صاحب قدرت هستند و حکومت در دست شیعیان است.

,

قاضی زاده گفت: امروز قدرت جمهوری اسلامی در کشورهای منطقه و سایر نقاط دنیا متبلور شده است به نحوی که کشورهای منطقه تحت نفوذ جمهوری اسلامی هستند.

,

وی ادامه داد: در عرصه تداوم انقلاب نیازمند بصیرت هستیم، بصیرتی که در زمان و مکان مناسب بهترین تصمیم را بتواند بگیرد و باید از حاشیه سازی های سیاسی بپرهیزیم.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: انقلاب ما عاشورایی و حسینی است، امروز باید از ارزش های انقلاب صیانت کنیم و ارزش خون شهدا را حفظ کنیم.

,

وی افزود: تحریم های ظالمانه برای از بین بردن قدرت جمهوری اسلامی در منطقه است تا ما را از درون دچار مشکل کنند.

,

هاشمی گفت: علی رغم مذاکرات هسته ای دشمن زورگو دست از تحریم های ظالمانه برنداشت، روی کاغذ صحبت های زیادی شد ولی در عمل شاهد اتفاق جدیدی نبودیم.

,

وی افزود: چرا باید همیشه نگاه ما به غرب باشد که کشور ما را نجات دهند، راه نجات کشور تکیه بر اقتصاد مقاومتی و توان داخلی است.

,

قاضی زاده گفت: چرا باید صنایع دچار رکود باشند و عده زیادی از جوانان بی کار باشند؟ بسیاری از واحدهای تولیدی دچار مشکل هستند و دلیل آن عدم توجه به اقتصاد مقاومتی است.

,

وی افزود: امروز در هر منزلی یک جوان بی کار وجود دارد، جوانان تحصیل کرده بحران اشتغال دارند و بی کاری مانند غده سرطانی در کشور ما در حال رشد است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه