اخبار داغ

مربی کیوکوشین کاراته چناران خبر داد:

کسب 2 مدال رنگی مسابقات بین‌المللی ارمنستان توسط کیوکوشین کاران چنارانی+ عکس

کسب 2 مدال رنگی مسابقات بین‌المللی ارمنستان توسط کیوکوشین کاران چنارانی+ عکس
مربی کیوکوشین کاراته چناران گفت: کاراته‌کاران چنارانی یک مدال طلا و یک نقره مسابقات بین‌المللی کیوکوشین کاراته ارمنستان را کسب کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیهان نیکزاد، مربی کیوکوشین کاراته چناران در گفت‌وگو با ندای چناران از درخشش کاراته‌کاران شهرستان در مسابقات بین‌المللی ارمنستان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

 

,

وی در این خصوص اظهار داشت: مسابقات بین‌المللی کیوکوشین کاراته 2016 ارمنستان در روزهای 29 و 30 آبان در سالن ورزشی آشکاتان واقع در پایتخت این کشور برگزار شد.

,

 

,

وی ادامه داد: بیش از 500 کاراته کای در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان در این مسابقات به رقابت پرداختند که در ترکیب تیم اعزامی 20 نفرِ ایران، علی فرزین و حیدر براتی، از قهرمانان مدرسه عالی و حرفه‌ای کیوکوشین کاراته چناران نیز حضور داشتند.

,

 

,

وی افزود: در پایان از مجموع 4 مدال کسب‌شده تیم ایران، 2 مدال را این دو قهرمان چنارانی کسب کردند.

,

 

,

نیکزاد خاطرنشان کرد: حیدر براتی در وزن 65- کیلوگرم با شکست دادن تمام حریفان، مدال طلا گرفت بر سکوی قهرمانی این وزن ایستاد و علی فرزین نیز در وزن 80- کیلوگرم مدال نقرهٔ این دوره از مسابقات را به ارمغان آورد.

,

 

,

مربی کیوکوشین کاراته چناران همچنین بیان داشت: فرزین به‌عنوان بهترین فایتر این دوره از مسابقات شناخته شد و حکم مربوطه توسط ریاست فدراسیون کیوکوشین کاراته ارمنستان به وی اهدا شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه