اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

چرایی دفاع از مظلومین دنیا در امر به معروف نهفته است/ نفوذ دشمن از طریق ماهواره و برخی اسباب بازی ها

چرایی دفاع از مظلومین دنیا در امر به معروف نهفته است/ نفوذ دشمن از طریق ماهواره و برخی اسباب بازی ها
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: چرایی دفاع از کشورهای مظلوم دنیا از جمله فلسطین در حقیقت امر به معروف و نهی از منکر نهفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاک پرس، آیت الله مصطفی علما در نشست انقلابی گری و اصالت بسیج در امر به معروف و نهی از منکر، با اشاره به اینکه انسان نمی تواند نسبت به ظلم بی تفاوت باشد اظهار داشت: حقوق بشر دروغین غربی ها تنها به دنبال دفاع از منافع خود می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاک پرس,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امر به معروف و نهی از منکر را امری طبیعی و فطری انسان دانست و بیان کرد: رسالت انبیا تذکر دادن به انسان بوده است زیرا امر به معروف و نهی از منکر واجبی اساسی و موثر است.

,

آیت الله علما گفت: اینکه امروزه  هیچ کشوری در خاورمیانه بدون اعمال نظر ایران نمی تواند کاری انجام دهد برکت همین امر به معروف و نهی از منکر است.

,

وی با اشاره به حدیث امام باقر(ع) مبنی بر اینکه قدرت امور قانونی واجب به امر به معروف و نهی از منکر است افزود: امام راحل(ره) با استناد به این فریضه در سن 80 سالگی تشکیل حکومت داد و قدرت دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی را ریشه کن کرد.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه قوانین اسلام به دلیل منشاهای وحیانی عمیق است گفت: دشمن درصدد کم رنگ تر کردن قوانین است به گونه ای که از طریق ماهواره، انواع اسباب بازی ها و سایر وسائل می خواهد در کشور نفوذ کند.

,

آیت الله با اشاره به اینکه دشمن برای هر کشوری برنامه ای دقیق تدوین کرده خواستار هشیاری در برابر آنان شد و بیان کرد: به تاسی از بیانات معظم له باید برای 20 سال آینده کشورمان برنامه داشته باشیم گرچه این امر از عهده همگان برنمی آید اما از قشر فرهنگی جامعه، مدارس، دانشگاه ها و مراکز علمی این انتظار می رود.

,

وی با بیان اینکه ارزشها ماندگار هستند در هر مکانی اعم از بازار، مدارس، دانشگاه ها باید ارزش ها حفظ شود افزود: این قشر روشن فکر باید انقلاب را حفظ کنند؛ انقلابی که به آسانی بدست نیامد.

,

معیارهایمان در زندگی بسیج باشد

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت:ما باید دارای روحیه و تفر بسیجی باشیم به گونه ای که کسب و کار، منش و معیارهایمان در زندگی بر اساس تربیت بسیج باشد.

,

آیت الله علما خواستار ترویج روحیه بسیجی در مدارس و دانشگاه ها حتی اگر بدون ساز و برگ باشد، شد و بیان کرد: در طول هشت سال جنگ تحمیلی بسیجیان با برخورداری از چنین روحیه ای در برابر 70 کشور مجهز دنیا ایستادگی کردند.

,

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بیش از 60 مرتبه از واژه نفوذ استفاده کرده و نسبت به آن هشدار داده افزود: برای خنثی سازی نفوذ دشمن باید روحیه ای بسیجی داشته باشیم هر چند در گوشه و کنار از برخی کارهایی دیده می شود که مخالف این تفکر است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه