اخبار داغ

رئیس اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد مطرح کرد

ضرورت استفاده از پتانسیل بسیج توسط دولت/بسیج؛عصای موسی است که سحر ساحران را می بلعد

ضرورت استفاده از پتانسیل بسیج توسط دولت/بسیج؛عصای موسی است که سحر ساحران را می بلعد
رئیس اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد درآخرین روز از هفته بسیج با تبریک هفته بسیج به عموم بسیجیان و ملت ایران گفت: بسیج در حقیقت عصای موسی است که سحر ساحران را می بلعد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا رئیس اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد درآخرین روز از هفته بسیج در مصاحبه با یزد رسا؛ با تبریک هفته بسیج به عموم بسیجیان و ملت ایران گفت: بسیج در حقیقت عصای موسی است که سحر ساحران را می بلعد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزد رسا؛,

حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی با اشاره به تشکیل بسیج به فرمان امام راحل افزود: تجربه نشان داده درهرزمان و در هرکجا مشکلی در کشورپیدا شده پس از ورود بسیج به میدان، نقشه های شوم دشمنان نقش برآب شده است.

,

حسینی کوهستانی با اشاره به نقش بسیج در دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: اگر حضور بسیج مردمی در دفاع از کشور نبود و در آحاد مردم احساس وظیفه شکل نگرفته بود دفاع مقدس به پیروزی نمی رسید.

,

وی با اشاره به آثار و برکات بسیج در طول دوران انقلاب اسلامی اظهار داشت: حضور بسیج در پروژه های مختلف نظیر سازندگی  و بهداشت  در کنار دولت های گوناگون و کمک به ان ها با کمترین هزینه مادی نشان از کارایی بالای این نهاد ارزشمند در کشور دارد.

,

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزاری جلسات فرهنگی و حلقه های صالحین در مساجد وتکایای سراسرکشور و بهره مندی از اساتید مجرب و متدین در این جلسات را نمونه ای از اقدامات فرهنگی بسیج خواند و ابراز داشت : آثار و برکات ارزشمند بسیج در کشور سبب شده تا امروزمتحدان جمهوری اسلامی نظیر سوریه،عراق و لبنان از این ایده خلاقانه امام راحل الگوبرداری کرده و برای دفاع از کشورشان اقدام به تشکیل بسیج مردمی بکنند.

,

حسینی کوهستانی خطاب به مسئولان کشوردر خصوص استفاده از پتانسیل عظیم بسیج هم گفت: مسئولان باید در حد امکان و با در اختیار قراردادن امکانات از این سرمایه عظیم حمایت کرده و بسیج مردمی را در طرح های عظیم ملی مشارکت دهند .

,

وی اضافه کرد: بسیج از نیروهایی جوان،خلاق، توانمند و با انگیزه و برخاسته از متن مردم شکل گرفته و دولت می تواند با واگذاری مسئولیت به این قشر عظیم که البته تجربه آن هم وجود دارد در مسیر رفع سریع موانع کشور گام بردارد.

,

انتهای پیام/ح

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه