اخبار داغ

پژوهشگر مسائل استراتژیک:

دشمن شناسی از مهمترین شاخص های جوان انقلابی / تسریع در برخورد با فسادهای مختلف از جانب جوان انقلابی لازم است

دشمن شناسی از مهمترین شاخص های جوان انقلابی / تسریع در برخورد با فسادهای مختلف از جانب جوان انقلابی لازم است
پژوهشگر مسائل استراتژیک اظهار کرد: دشمن شناسی یکی از مهمترین نکات در دانشجویان انقلابی است و جوانانی که بدنبال موضوع انقلابی گری هستند حتما باید دشمن را خوب بشناسند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدرضا صدرالحسینی، پژوهشگر مسائل استراتژیک در گفتگو با خبرنگار هرمزپرس؛ با بیان اینکه جوانان کنونی که در محیط دانشگاه خود را دانشجوی انقلابی می داند باید شاخصه ها و معیارهایی داشته باشد، گفت: معیارهای جوان انقلابی فرمایشاتی است که از ابتدای امسال مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در بحث انقلابی گری تقریبا  تاکید قابل توجهی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمزپرس,

 

,

پژوهشگر مسائل استراتژیک با اشاره به شاخص های انقلابی مورد نظر  رهبری اظهار کرد: تدین، به روز بودن جوانان، دشمن شناسی و موقعیت شناسی از مهترین معیارهای جوان انقلابی است.

,

 

,

صدرالحسینی تصریح کرد: یکی از اساسی ترین وظایف جوانان انقلابی موضوع تدین آنها است است و شاید دشمن شناسی یکی از مهمترین نکات در دانشجویان انقلابی است چون جوانانی که بدنبال موضوع انقلابی گری هستند حتما باید دشمن را خوب بشناسند.

,

 

,

وی افزود: چهارممین شاخص انقلابی گری موقعیت شناسی است جوانان انقلابی باید موقعیتی که در آن حضور دارند  به دقت به آن توجه داشته باشند و بدانند در چه زمانی زندگی می کنند و رفتارهای بهنگامی داشته باشند.

,

 

,

پژوهشگر مسائل استراتژیک بیان کرد: جوان انقلابی باید به موقع و بهنگام در صحنه های انقلاب حضور داشته باشد و باید بداند پیرامون او چه میگذرد ،جوان انقلابی اگر در محیط دانشگاهی است یکی از مهترزین وظایفش درس خواندن  است در حقیقت یکی از مهمترین وظایفش سلامت جسم و روح و در نهایت ارتباطش با شهداست چون ارتباط با شهدا یکی از موضوعاعی است که می تواند به وی کمک کند برای اینکه انقلابی بماند و انقلابی عمل کند.

,

 

,

صدرالحسینی در پاسخ به این سوال که آیا با وجود اختلاس ها و عدم کمک به مستضعفان امکان رخ دادن انقلاب سومی هست یا خیر؟ گفت: به نظرم بنده اگر به معنی لغوی انقلاب توجه داشته باشیم نکته حساسی دارد و  اینکه انقلابها را خیلی راحت نمی توان پیش بینی کرد، ممکن است حرکتهایی در قالب عدالت خواهی و مقابله با فساد انجام شود و نیز  ممکن است حرکتهایی برای حمایت ازمستضعفان از طریق دانشجویان که حتما لازم است اتفاق بیفتد اما موضوع انقلاب در انقلاب موضوعی است که باید در موردآن بیشتر صحبت کرد.

,

 

,

وی ادامه داد: چرا امام(ره) تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان را انقلاب دوم فرمودند؟ چون انقلاب اول با وچود لانه فساد جاسوسی آمریکا در خطر بود و جوانان به این دلیل وارد لانه جاسوسی امریکا شدند چون احساس کردند سفارت خانه امریکایی ها به مرکزی برای انهدام انقلاب تبدیل شده است و اسناد و مدارک نشان می داد اگر این اتفاقات نمی افتاد قطع به یقین امریکایی ها به دنبال هدم انقلاب بودند اما آیا امروز شرایط انقلاب شرایطی است که ممکن است این ختلاس ها و کم توجهی به مستضعفان انقلاب شود؟ به نظر بنده باید در قالب جامعه شناسی سیاسی به آن پرداخته شود.

,

 

,

پژوهشگر مسائل استراتژیک با بیان اینکه نمی توان لفظ انقلاب را برای هر حرکتی بکار برد، اظهار کرد: زیرا جامعه شناسی ویژه دارد نظرم این است که تسریع در برخورد بافساد اعم از فسادهای اداری و حقوق های نجومی و اختلاس ها ضروری است اما اینکه حتما لازم به حرکتی به نام انقلاب باشد یا نه؟  الان شرایطی کشور شرایطی نیست کسی احساس کند باید حرکتی انجام  دهد که به شکل انقلاب باشد و یک نگاه آرمان گرایانه ای  است که در شرایط و موقعیت کنونی اجازه بدهیم که وضعیت داخل، منطقه ای و بین المللی این شرایط رابه ما دیکته کند نه اینکه ما حرکتی را انجام دهیم که ما ندانیم در وسط راه و یا انتهای راه چه اتفاقی خواهد افتاد.

,

 

,

صدرالحسینی بیان کرد: تسریع در برخورد با  فسادهای مختلف و کمک به این برخوردها از جانب جوان انقلابی لازم است اما از این که حرکتی صورت بگیرد و مشخص نباشد که سردمدارو مدیر میدانی آن و سو استفاده کنندگان آن چه کسانی باشند آن را تجویز نمی کنم.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه