اخبار داغ

توافق مدیران عامل بانک ملت و سایپا

توافق مدیران عامل بانک ملت و سایپا
مدیران عامل بانک ملت و گروه خودروسازی سایپا در نشستی مشترک، برای گسترش سطح همکاری های فی ما بین توافق کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دکتر هادی اخلاقی فیض آثار مدیرعامل بانک ملت در این نشست با اشاره به رویکرد این بانک در حمایت از بخش صنعت و تولید کشور، از آمادگی کامل برای رفع نیازهای ریالی و ارزی خودروسازان و قطعه سازان خبر داد و گفت: بانک ملت می تواند به عنوان بانک عامل در تعاملات بین المللی مجموعه های خودروسازی با خارج از کشور نقش ایفا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اشاره به فراز و نشیب های صنعت خودروسازی کشور در سال های اخیر، تاکید کرد: همکاری بانک ملت با گروه خودروسازی سایپا و سایر خودروسازان پیشینه ای طولانی دارد و بانک علاقمند است که این تعامل را تقویت کند.
,
مدیرعامل بانک ملت با تاکید بر ضرورت یافتن راهکارهای مناسب برای حل موانع و مشکلات فراروی تامین مالی صنعت خودروسازی کشور، تصریح کرد: این بانک برای تامین مالی ریالی و همچنین اعطای تسهیلات ارزی به خودروسازان آمادگی دارد.
,
وی با بیان این نکته که بانک ملت بالاترین دارایی های ارزی را در بین بانک های کشور در اختیار دارد، گفت: بانک می تواند از این ظرفیت برای همکاری با مجموعه های خودروسازی و به ویژه سایپا استفاده کند ضمن این که شعب خارجی این بانک هم آماده ارائه انواع خدمات به تولیدکنندگان خودرو هستند.
,
دکتر اخلاقی همچنین به ظرفیت های بالای شرکت تامین سرمایه این بانک به عنوان بزرگ ترین شرکت تامین سرمایه کشور اشاره کرد و گفت: این شرکت آماده است تا نسبت به تامین مالی گروه خودروسازی سایپا از جمله انتشار اوراق اقدام کند.
,
وی از حجم ۶.۵ میلیارد یورویی عملکرد ارزی بانک ملت در سال جاری تاکنون اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به برنامه های پیش بینی شده، این رقم تا پایان سال از مرز ۱۰ میلیارد یورو عبور خواهد کرد.
,
دکتر مهدی جمالی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا هم در این نشست اظهار امیدواری کرد که در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، سطح تعاملات این شرکت با بانک ملت بیش از پیش شده و بدین ترتیب گام های موثری در اقتصاد کشور برداشته شود.
,
وی با قدردانی از همکاری های مطلوب بانک ملت با این مجموعه خودروسازی در طول سالیان گذشته تاکنون، اظهار داشت: با وجود این که بانک ها در شرایط سختی از لحاظ قوانین و مقررات قرار دارند، بانک ملت حمایت خوبی از گروه خودروسازی سایپا داشته و همیشه در این زمینه پیشگام بوده است.
,
مدیرعامل سایپا رشد ۴۰ درصدی تولید خودرو را در  سایپا نسبت به سال گذشته مرهون حمایت های نظام بانکی و به ویژه بانک ملت خواند و یادآور شد: این شرکت توانسته است با پشتیبانی بانک ها، اقدامات خوبی را انجام دهد و سهم خود را در تولید ناخالص داخلی افزایش دهد.
,
وی با اشاره به استقبال بازار سرمایه از اوراق مرابحه سایپا در بورس گفت: این مجموعه خودروسازی آمادگی دارد تا با همکاری بانک ملت و با تضمین خود، نسبت به انتشار اوراق صکوک اقدام کند.
,
دکتر جمالی، بانک ملت را بانکی روان و خوب خواند و یادآور شد: شرکت های زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا از همکاری با این بانک، رضایت کامل دارند.
,
به گفته وی، سایپا در سال گذشته ۶۵۰۰ میلیارد ریال از بانک ملت تسهیلات دریافت کرده است که امید می رود روند تسهیلات دهی به این شرکت و حمایت از تولید در آن، بیش از قبل تداوم داشته باشد.
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه