اخبار داغ

رئیس پلیس فتا آذربایجان غربی عنوان کرد؛

دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی ارومیه

دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی ارومیه
رئیس پلیس فتا آذربایجان غربی از دستگیری عامل هتک حیثیت در فضای مجازی خبر داد و گفت: متهم در تحقیقات مقدماتی به جرم خود معترف و انگیزه خود را انتقام جویی از شاکی اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسن کوره بلاغی در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبتنی بر درج مطالب توهین آمیز و عکس های خصوصی وی در یکی از شبکه های اجتماعی توسط فرد یا افرادی نا معلوم و همچنین تهدید وی به انتشار تصاویر خصوصی رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: ماموران با انجام بررسی های فنی و تحقیقات گسترده فردی را در این زمینه شناسایی و پس از اخذ مجوز از مقام قضایی متهم را دستگیر کردند.

,

رئیس پلیس فتا آذربایجان غربی در ادامه تصریح کرد: متهم در تحقیقات مقدماتی به جرم خود معترف و انگیزه خود را انتقام جویی از شاکی اعلام کرد.

,

کوره بلاغی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد، گفت: کاربران دقت داشته باشند که عکس های شخصی خود را در سایت های عمومی تلفن همراه و یا دیگر تجهیزات الکترونیکی دوستان خود قرار ندهند چراکه ممکن است افرادی که با ایشان رابطه کاری یا دوستی موجبات آشنایی و اعتماد را فراهم ساخته و در کوچکترین اختلافات به جهت ضربه زدن یا انتقام گیری اقدام به انتشار تصاویرشان کنند.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه