اخبار داغ

گزارشی از میزبانی مردم و مسولان زابل از حضور شهدای گمنام؛

عطر شهدا زابل را دربرخواهد گرفت/ زابل میزبان سه شهید گمنام می شود

عطر شهدا زابل را دربرخواهد گرفت/ زابل میزبان سه شهید گمنام می شود
پیکر شهدا زیباترین هدایایی است که می توان به هر سرزمین بخشید و در این راستا فردا سه شنبه سه شهید گلگون کفن گمنام به عنوان هدیه الهی وارد سرزمین زابل خواهند شد تا در آرامگاه ابدی آرام گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پایگاه خبری اوشیدا؛ وجود شهدا به ویژه شهدایی که به مقام رفیع گمنامی نائل شده اند برکات فراوانی برای کشور به ارمغان داشته است که به راحتی نمی توان از کنار آن گذشت.

فردا میزبان لاله های عاشقی خواهیم بود که با مجاهدت خود عشق به کشور و اسلام را به جهانیان به اثبات رسانده اند کسانی که بدون هیچ ادعایی جان را بر طبق اخلاق گذاشته و راه سیدالشهدا را پیموده اند که در جهان نظیر آنان وجود ندارد و نخواهد داشت.


به عنوان خانواده شهدا از آنان استقبال کنیم

میثم اصغریان به خبرنگار اوشیدا گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن یکایک ما دارند به طوری که اگر آنان نبودند امروز نامی از جمهوری اسلامی ایران در جهان نبود و این کشور ارزشمند نوکر و جیره خوار استکبار بود اما شهدا با جانفشانی بر عزت و سربلندی کشور افزودند.

وی افزود: چه سعادتی بالاتر از اینکه میزبان سه شهید گمنام در شهر خود باشیم بنابراین همه ی ما همانند خانواده این بزرگواران در روز تشییع و تدفین آنان حضور داشته و از آنان استقبال کنیم.

اصغریان ادامه داد: خداوند را شاکریم که لیاقت میزبانی از این بزرگواران را به ما عطا کرد امیدوارم بتوانیم با الگوگیری از آنان رهوان راستین و واقعی آنان باشیم تا در جهان آخرت در برابر شهدا و خانواده شهدا روسفید باشیم.

امنیت و آرامش امروز مرهون مجاهدت شهداست

فرماندار زابل عنوان کرد: امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون خون پاک و مجاهدت های بی دریغ شهداست که در این راستا باید قدردان این حماسه سازان بود.

هوشنگ ناظری در گفتگو با خبرنگار اوشیدا اظهار داشت: شهرستان زابل میزبان سه شهید نیک سرشت خواهد بود که در این راستا یک شهید در پادگان ولیعصر(عج) و دو شهید نیز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل دفن خواهند شد.

وی ادامه داد: تدفین شهدای گمنام در شهرستان زابل سعادتی بسیار بزرگ برای مردم این خطه به شمار می رود و در این راستا به طور حتم تشییع و تدفین این بزرگواران با شکوه و عظمت بسیاری همراه خواهد بود.

ناظری در پایان گفت: شهدا، از بزرگترین فرزانگان و برگزیدگان نسل خود بودند و در این راستا اصلی ترین پیام و سخن آنان برای نسل امروز، پیموندن طریق الله، راه عزت، آزادی و سعادت، سربلندی دنیا و آخرت است بنابراین انتظار می رود تمام اقشار جامعه از این بزرگواران الگو گرفته و با تاسی از راهشان در مسیر درست قرار گیرند.

تدفین شهدا در دانشگاه آزاد برکات فراوانی برای قشر فرهیخته جامعه دارد

رییس دانشگاه آزاد زابل گفت: تدفین شهدا در دانشگاه آزاد برکات فراوانی برای قشر فرهیخته جامعه دارد چرا که با تاسی از این بزرگواران علم را تنها برای خدمت برای کشور در اختیار خواهند گرفت.

محمد مجوزی در گفتگو با خبرنگار اوشیدا ابراز داشت: با تدفین شهدا در دانشگاه می توان فرهنگ شهادت و ایثار را بیش از پیش در بین قشر دانشجو ترویج داد و در زمینه ی سربلندی کشور همانند گذشته گام برداشت.

وی با بیان اینکه، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه تمام آحاد جامعه به ویژه دلسوزان نظام است ادامه داد: هر گامی که برای شهدا و پیروی از راه آنان برداشته شود ارزنده است که در این راستا دانشگاه آزاد جهت تدفین این عزیزان ثر دانشگاه پیگیری های فراوان انجام داده است.

مجوزی با عنوان اینکه، پیغام شهدا به دلیل خلوص نیتشان الهی و از عالی ترین پیام هاست خاطرنشان کرد: تدفین شهدا در دانشگاه افتخاری بزرگ برای دانشگاه آزاد زابل به شمار می رود و در این راستا امیدواریم میزبان خوبی برای آنان باشیم.

وی در پایان گفت: شهادت تنها هنرمردان خداست و ایثار و شهادت در شمار عالی ترین مفاهیم الهی و حاصل متعالی ترین ارزشهایی است که می تواند جامعه انسانی را به تکامل و تعالی برساند.

انتهای پیام//

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری اوشیدا,
,
,
,
,
, به عنوان خانواده شهدا از آنان استقبال کنیم, به عنوان خانواده شهدا از آنان استقبال کنیم,
,
,
,
,
,
,
,
, امنیت و آرامش امروز مرهون مجاهدت شهداست, امنیت و آرامش امروز مرهون مجاهدت شهداست,
,
,
,
, اوشیدا,
,
,
,
,
,
, تدفین شهدا در دانشگاه آزاد برکات فراوانی برای قشر فرهیخته جامعه دارد, تدفین شهدا در دانشگاه آزاد برکات فراوانی برای قشر فرهیخته جامعه دارد,
,
,
,
, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه