اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنجان:

وقتی که یک شب هزار شب می شود

وقتی که یک شب هزار شب می شود
حجت الاسلام صائبی می گوید: برخی از افراد حرام و حلال الهی را در شرایط خاص به نفع خود تفسیر می کنند و گاهی اوقات موقع انجام دادن یک عمل حرام می گویند که یک شب هزار شب نمی شود که باید در جواب به چنین افرادی گفت، اتفاقا یک شب هزار شب می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از لنجانا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنجان همزمان با شب شهادت امام رضا(ع) در جمع مردم عزادار فولادشهر گفت: ضروری است تا آحاد جامعه به ویژه جوانان، سبک و سیره عملی این امام بزرگوار را مطالعه کنند و از این سیره در زندگی خود بهره ببرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لنجانا,

حجت الاسلام والمسلمین صائبی با بیان اینکه دین ما یک سری مبناهایی را برای ما مشخص کرده است تصریح کرد: برای اینکه بنایی ساخته شود باید ستون های در ساخت این بنا مد نظر قرار گیرد که بر اساس همین مقوله در دین اسلام برای تعالی یک انسان و رسیدن به ذات اقدس الهی سه ستون عقاید، احکام و اخلاق در نظر گرفته شده است.

,

وی با تاکید بر اینکه هیچ کدام از این ستون بار دیگری را تحمل نخواهد کرد و ستون ها لازم و ملزوم یکدیگر هستند خاطرنشان کرد: چنان چه شخصی از هر کدام از این محور ها و ستون ها غافل باشد به طور یقین راه به جایی نبرده و به کمال نخواهد رسید.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنجان اظهار کرد: یکی دیگر از مواردی که باید مورد توجه عموم مردم جامعه قرار گیرد غافل نشدن از فروع دین است چراکه چنین غفلتی مقدمه بسیاری از لغزش هاست.

,

حجت الاسلام صائبی اضافه و یا کم نکردن از حلال و حرام و نیز فصلی ندانستن واجبات و حرام های الهی را ضروری دانست و تاکید کرد: برخی از افراد حرام و حلال الهی را در شرایط خاص به نفع خود تفسیر می کنند و گاهی اوقات موقع انجام دادن یک عمل حرام می گویند که یک شب هزار شب نمی شود که باید در جواب به چنین افرادی گفت، اتفاقا یک شب هزار شب می شود.

,

وی ادامه داد: کسی که برای فعل حرام احکام الهی را نادیده می گیرد و برای رسیدن به خوشی ظاهری و زودگذر دنیا مرتکب خطا می شود، در آینده هم با همین روند یعنی فصلی دانستن حرام و حلال الهی زندگی خود را پیش خواهد برد مگر اینکه بخواهد در عقاید خود تغییرات اساسی ایجاد کند.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنجان در پایان تاکید کرد: مسلمان باید بدانند که برخی از اعمال مستحبی نظیر نماز شب یکی از مقدمات اتصال بندگان به ذات اقدس الهی است که نباید به سادگی از کنار چنین اعمالی گذر کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه