اخبار داغ

تشکیل زنجیره دانش آموزی "نه به اعتیاد" در پاسارگاد

تشکیل زنجیره دانش آموزی "نه به اعتیاد" در پاسارگاد
زنجیره انسانی "نه به اعتیاد" با حضور دانش آموزان مدارس شهرستان پاسارگاد در میدان بسیج شهر سعادت شهر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از طنین پاسارگاد، زنجیره انسانی "نه به اعتیاد" با حضور دانش آموزان مدارس شهرستان پاسارگاد در میدان بسیج شهر سعادت شهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طنین پاسارگاد,

عبدالحسین رحیمی مدیر آموزش و پرورش پاسارگاد در این مراسم با اشاره به توطئه‌های دشمن جهت شیوع مواد مخدر اظهار داشت: امروز بر اساس توطئه‌های مخرب و مرگ‌آفرین نظام سلطه و استکبار جهت شیوع مواد مخدر در میهن اسلامی ما و سایر کشورهای اسلامی شاهد هستیم چه هزینه‌های بالا و غیرقابل جبرانی را خانواده‌های درگیر با این بلای خانمان‌سوز می‌پردازند.

,

وی افزود: امروز مؤلفه‌های جنگ نرم دشمن با استفاده از مواد مخدر و ماهواره درصدد نابودی هویت دینی، ملی و ایرانی و به ابتذال کشاندن نسل جوان ما است.

,

رحیمی گفت: دشمنان با این حربه درصدد بوده تا افکار و اراده ما را اشغال کرده و تغییر رفتار به سبک منحط غربی را با دست خودمان اجرایی کنند و از این طریق بدون جنگ و خونریزی مرزهای جغرافیایی را تصاحب کنند.

,

وی ضمن حائز اهمیت دانستن مقوله هوشیاری در خانواده‌ها نسبت به تحفه‌های شوم ماهواره و مواد مخدر از سوی استکبار جهانی بیان داشت: گرایش به تمام این معضلات از مشکلات بسیار کوچکی در خانواده آغاز می‌شود.

,

مدیر آموزش و پرورش پاسارگاد گفت: اگر بتوانیم مهارت‌هایی را در زندگی آموخته و آن را برای عمل تمرین کنیم در برابر خواسته‌های نامتعارف دیگران نه بگوییم و بدین‌صورت پیشگیری اجتماعی را در برابر این معضلات مخرب و نابودگر عینیت‌ بخشیم.

,

طنین پاسارگاد، در پایان این برنامه دانش آموزان در یک نظرسنجی که با موضوع اعتیاد به مواد مخدر بود، شرکت کردند.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه