اخبار داغ

پیروزی گل گهر مقابل آلومینیوم اراک/ سربلندی یاران وینگو در پرگل ترین بازی هفته

پیروزی گل گهر مقابل آلومینیوم اراک/ سربلندی یاران وینگو در پرگل ترین بازی هفته
تیم فوتبال گل گهر سیرجان در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول موفق شد در یک دیدار خانگی با نتیجه پر گل سه بر دو تیم آلومینیوم اراک را از پیش روی بردارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از “سیرجان خبر” عصر روز گذشته  تیم فوتبال گل گهر سیرجان در دیداری جذاب و پر گل توانست با نتیجه سه بر دو حریف خود را شکست دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, “سیرجان خبر”, “سیرجان خبر”,

تیم گل گهر سیرجان که در این دیدار میزبان آلومینوم اراک بود، دقیقه ۳ از روی نقطه پنالتی ابوالفضل کمانی دروازه تیم میزبان را باز کرد اما مهرداد آوخ دقیقه ۹ خیلی زود گل گهر سیرجان را به بازی برگرداند.

,

امین پورعلی بازیکن تیم اراکی در دقیقه ۱۳ دوباره این تیم را از حریف خود پیش انداخت تا شاگردان مهابادی خیلی زود دوباره از حریف خود پیش بیفتند اما تیم میزبان برای بازگشت دوباره به بازی تنها ۱۰ دقیقه زمان نیاز داشتند و حمید گلزاری در دقیقه ۲۳ تیم بگوویچ را به بازی برگرداند.

,

گل گهرسیرجان در نیمه دوم با گل مهرداد آوخ در دقیقه ۵۱ برای اولین بار از حریف خود پیش افتاد و توانست به خوبی از این برتری خود استفاده کند تا در هفته ی تساوی و شکست مدعیان برد بزرگی کسب کند.

,

گل گهر سیرجان حالا با ۲۶ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد و با صدر جدول تنها سه امتیاز فاصله دارد و آلومینیوم اراک نیز با این شکست ۱۹ امتیازی باقی ماند تا رتبه ی ۱۰ جدول را به خود اختصاص دهد.

,

, , , , , , , , , , , , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه