اخبار داغ

فرمانده سپاه پردیس:

حجم فعالیت های فرهنگی برای ایجاد جامعه دینی کم است

حجم فعالیت های فرهنگی برای ایجاد جامعه دینی کم است
فرمانده سپاه شهرستان پردیس گفت: دشمن بصورت شبانه روزی هجمه های فرهنگی خود را برسر جوانان و نوجوانان ما وارد می کند و مقابله با آن نیاز به تلاش و پشتکار بیشتری دارد، تا بتوانیم جامعه دینی که از نظر اسلام برای ما تعریف شده است را محقق کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا توسلی پور فرمانده سپاه شهرستان پردیس در حاشیه همایش فرماندهان پایگاههای بسیج و ائمه جماعات مساجد شهرستان پردیس به خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پردیس خبر گفت: هدف از برگزاری این برنامه که چندین همایش هم پیش از این برگزار شده، پیگیری و اجرای راهبردهایی است که در حوزه تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه عملکرد فرهنگی مساجد و پایگاههای بسیج میبایست انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی پردیس خبر,

وی ادامه داد: این جلسات و همایش ها به منظور تبیین و بررسی راهبرد و نقشه اصلی مسیر فعالیت های فرهنگی فرماندهان پایگاهها و ائمه جماعات بعنوان دبیر و روسای شورای فرهنگی مساجد برگزار می شود.

,

توسلی پور خاطر نشان کرد: در سال گذشته امر به معروف و نهی از منکر را بعنوان سرلوحه فعالیت ها انتخاب کرده و بعد از جلسه ای که با رییس امور مساجد استان تهران در برگزار شد، تصمیم بر تشکیل شورای فرهنگی مساجد گرفته شد.

,

فرمانده سپاه شهرستان پردیس توضیح داد: ابلاغی از سوی سپاه استان تهران انجام شد که طی امضای تفاهم نامه ای با رییس امور مساجد استان تهران مقرر شده بود که شورای فرهنگی مساجد توسط پایگاههای بسیج و ائمه جماعات مساجد ایجاد شود.

,

وی خاطر نشان کرد: جلسه و همایش امروز برای نظارت بر عملکرد این شورا ها و استخراج نقاط قوت و ضعف آنها بود تا بتوانیم ادامه مسیر را به درستی طی کرده باشیم.

,

توسلی پور با اعلام رضایت از فعالیت های انجام شده اضافه کرد: با توجه به عملکرد دشمن در مباحث فرهنگی، حجم این برنامه ها از نظر ما کم بوده و میبایست نسبت به افزایش آن اقدام کنیم.

,

فرمانده سپاه شهرستان پردیس متذکر شد: دشمن بصورت شبانه روزی هجمه های فرهنگی خود را برسر جوانان و نوجوانان ما وارد می کند و مقابله با آن نیاز به تلاش و پشتکار بیشتری دارد، تا بتوانیم جامعه دینی که از نظر اسلام برای ما تعریف شده است را محقق کنیم.

,

وی توضیح داد: بطور معمول در شورای فرهنگی مساجد ائمه جماعات بعنوان رییس و فرماندهان پایگاههای خواهر و برادر بعنوان دبیران شورا نقش آفرینی کرده وپس از مشخص کردن  برنامه های فرهنگی یک سال مساجد حمایت های مورد نیاز را پیگیری می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه