اخبار داغ

در نامه سازمان بسیج جامعه زنان کشور خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی آمده است:

تصویب طرح سه‌فوریتی مجلس پاسخی قاطع به اقدام اخیر و غیرقانونی سنای آمریکا است

تصویب طرح سه‌فوریتی مجلس پاسخی قاطع به اقدام اخیر و غیرقانونی سنای آمریکا است
بسیج جامعه زنان کشور به نمایندگی از 9 میلیون زن بسیجی خواستار واکنش جدی مجلس شورای اسلامی و دولت است تا در این راستا به وظیفه انقلابی خود عمل کنند. لذا از رئیس مجلس شورای اسلامی و نمایندگان خانه ملت می‌خواهد در نهایت اقتدار و با موضعی عزتمندانه که در شان ملت آزاده و سربلند ایران است در اسرع وقت و بدون کوچکترین اتلاف زمانی، طرح سه فوریتی برای از سرگیری فعالیت های تعلیق شده هسته ای را با اکثریت آرا به تصویب رساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «بسیج جامعه زنان» سازمان بسیج جامعه زنان کشور با انتشار نامه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار واکنش جدی و قاطع نمایندگان مجلس در تصویب این طرح ضد برجامی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بسیج جامعه زنان, سازمان بسیج جامعه زنان کشور , سازمان بسیج جامعه زنان کشور , سازمان بسیج جامعه زنان کشور ,

در متن این نامه آمده است:

,

در چند روز گذشته شاهد حرکتی غیرقانونی و تصویب قانون ISA (تمدید 10ساله تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران) در سنای امریکا بودیم، قانونی که دوباره بدعهدی و پیمان شکنی آمریکا را ثابت کرد و نقض کامل و قطعی برجام بود.هر چند که برجام نیز از روز نخست توافق نابرابری بود که هیچ‌یک از خطوط قرمز نظام و رهبری معظم انقلاب در آن رعایت نشده و داده‌ها و ستانده‌هایش  بر خلاف مصلحت نظام و آینده ملت ایران بود.

,

سندی نابرابر، تحقیرآمیز بر علیه ملت  و توافقی که شمشیر تحریم را بالای سر کشور نگه داشته و با بازکردن درب تمامی مراکز حساس نظامی و امنیتی کشور به روی دشمن، زمینه‌ی تحقیر ملت، بازرسی از تمام مراکز حساس کشور و حتی بازجویی از دانشمندان ما را نیز پدید ‌آورد.

,

اما امروز مصوبه سنای آمریکا نشان داد که این کشور برهمان توافق نیز پایبند نبوده و منافع شخصی و مهم خود را هیچ گاه با مواد و قوانین برجام عوض نخواهد کرد.

,

بسیج جامعه زنان کشور به نمایندگی از 9 میلیون زن بسیجی خواستار واکنش جدی مجلس شورای اسلامی و دولت است تا در این راستا به وظیفه انقلابی خود عمل کنند. لذا از رئیس محترم مجلس شورای اسلامی و نمایندگان خانه ملت می خواهد که در نهایت اقتدار و با موضعی عزتمندانه که در شان ملت آزاده و سربلند ایران است در اسرع وقت و بدون کوچکترین اتلاف زمانی، طرح سه فوریتی برای از سرگیری فعالیت های تعلیق شده هسته ای را با اکثریت آرا به تصویب رساند.

,

بدون شک واکنش جدی و قاطع نمایندگان مجلس در تصویب این طرح ضد برجامی که مقابله با مصوبه سنای آمریکا است، پاسخ دندان شکنی به زیاده خواهی های آمریکا و بد عهدی آنان در قبال برجام بوده و دولت نیز مکلف و ملتزم به اجرای آن خواهد بود.

,

انتهای پیام/خ

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه