اخبار داغ

سیستم حمل و نقل تُرکیه مختل شد:

برف و کولاک در ترکیه/ مردم در جاده‌ها محصور شدند

برف و کولاک در ترکیه/ مردم در جاده‌ها محصور شدند
به علت بارش شدید برف در ترکیه تعدادی از مردم در جاده‌ها محصور ماندند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، در شهرستان «یوکسکووا» ترکیه، 19 نفر که 9 نفر از آن ها دانش آموز بودند، به مدت 3 ساعت به علت بارش شدید برف و بسته شدن جاده ها، محصور ماندند و نیروهای امدادی بعد از گذشت 3 ساعت موفق به نجاتشان شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

این افراد که سوار بر یک مینی بوس قصد سفر به روستای خود را داشتند با شروع طوفان و بارش شدید برف دچار مشکل شده و مینی بوس در فاصله 40 کیلومتری از اولین روستا، در برف ها گیر کرد، مسافران با تماس با مراکز امدادی، بعد از 3 ساعت نجات پیدا کردند.

,

30 خودرو در مرکز توریسم زمستانی محصور ماندند

, 30 خودرو در مرکز توریسم زمستانی محصور ماندند,

«اولوداغ» که یکی از مهم ترین مراکز توریسم زمستانی است با بارش برف سنگین از میهمانان خود پذیرایی کرد و باعث گیر کردن 30 خودرو در برف شد.

,

بارش 30 سانتی متری برف، رانندگان بدون زنجیرچرخ را غافلگیر کرد و باعث به دام افتادنشان در برف گردید که با کمک نیروهای امدادی و روستاییان منطقه، با تراکتور بیرون کشیده شدند.

,

واژگونی یک اتوبوس در جاده مسدود شده

, واژگونی یک اتوبوس در جاده مسدود شده,

در «کوتاهیا»، اتوبوسی در جاده مسدود شده بر اثر بارش شدید برف، لیز خورده و به دره سقوط کرد و 8 نفر از مسافرانش مصدوم گردید.

,

یکی از مسافران که در خودرو گیر کرده بود و توانایی خروج را نداشت، با کمک آتش نشانان بیرون کشیده شد و به همراه 7 مصدوم دگیر به بیمارستان منتقل شد.

,

بارش برف در بولو زندگی روزمره را ساقط کرد

, بارش برف در بولو زندگی روزمره را ساقط کرد,

بارندگی در «بولو داغ» در ساعات عصر آغاز شد و تا ساعات پایانی شب ادامه داشت و شدت بارش باعث اختلال در زندگی روزمره مردم گردید.

,

حمل و نقل در این منطقه با شدت گرفتن بارش برف، مختل گشت و شهر به رنگ سفید درآمد.

,

نیروهای امدادی در آماده باش کامل به سر می بردند و از رانندگان خواستند در صورت لزوم سفر با مجهز نمودن خودرو خود، دقت لازم در طول سفر را رعایت نمایند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه