اخبار داغ

ولایتی: ایران آمادگی مقابله دارد

ولایتی: ایران آمادگی مقابله دارد
عضو هیات نظارت بر اجرای برجام تمدید تحریم های ظالمانه علیه کشورمان از سوی آمریکا را نقض صریح برجام خواند و گفت: جمهوری اسلامی ایران در مقابل هرگونه نقض برجام آمادگی های لازم را برای مقابله به مثل دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر ولایتی پس از دیدار با نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور سوریه و در جمع خبرنگاران تصریح کرد:بدون تردید تحریم ها با هر عنوانی برقرار، تایید و یا تمدید شود نقض صریح برجام است.

وی با بیان اینکه « حدود 10  روز پیش هیئت نظارت بر اجرای برجام به ریاست رئیس جمهور تشکیل جلسه داد» افزود: جمهوری اسلامی ایران در مقابل هرگونه نقض برجام ایستادگی خواهد کرد و آمادگی های لازم را برای مقابله به مثل دارد.
 
عضو هیئت نظارت بر اجرای برجام تاکید کرد: دست جمهوری اسلامی ایران برای مقابله به مثل در فضای هسته ای بسته نیست و ما با اقتدار کار خود را در استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای در چارچوب مقررات بین المللی ادامه می دهیم.

ولایتی با اشاره به پیروزی های پی در پی و ارزشمند ایران و متحدانش در منطقه خاطر نشان کرد: این کار آمریکایی ها برای دلگرمی دوستان و عوامل شکست خورده شان در منطقه است.

وی گفت: در طول حدود 11 ماه از اجرای برجام در رفتار آمریکایی ها هیچ تغییری به ویژه در زمینه مسائل اقتصادی صورت نگرفته است.

ولایتی تصریح کرد: آمریکایی ها در طول جلسات ایران با 1+5  قول داده بودند به هیچ وجه کاری نکنند که مخل روح حاکم بر برجام  و بندهای آن باشد.

عضو هیئت نظارت بر اجرای برجام گفت: تمدید تحریم ها که البته هنوز به امضای رئیس جمهور آمریکا نرسیده ، نقض صریح برجام و خلاف توافقات صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

 

,

منبع:صداوسیما

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه