اخبار داغ

نامه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شیراز خطاب به رئیس مجلس؛

آقای لاریجانی، با سکوت خود به مردم توهین نکنید

آقای لاریجانی، با سکوت خود به مردم توهین نکنید
در نامه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شیراز خطاب به رئیس مجلس آمده است: مجلس باید بزرگ ترین سنگر دفاع از ارزش ها باشد ولی در موارد متعدد به جای ورود انقلابی، سکون انزوایی را در پیش گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری (ره) شیراز با توجه به ریاست چند دوره‌‌ای علی لاریجانی بر مجلس شورای اسلامی به وی نامه نوشت.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اگر مجلس شورای اسلامی بر طبق موازین شکل بگیرد و نمایندگان آن افراد صالح و دلسوز باشند چنین مجلسی منشا اصلاح امور است.
امام خمینی (ره)

ریاست مجلس شورای اسلامی جناب آقای علی لاریجانی

سلام علیکم


در چند مدت اخیر،با طرح قراردادهای جدید نفتی موسم به ipc، مردم عزیز کشورمان دلواپس نفوذ بیگانگان در میادین نفتی کشور شدند و در شرایطی که با طرح واژه غریب FATF، مسئله خودتحریمی سپاه قدس و وزارت اطلاعات مردم عزیزمان را نسبت به مسئله امنیت دل نگران کرد و با طرح لایحه کنوانسیون اختیاری دولت مبنی بر دور کردن نوجوانان از فضای جنگ بر پایه ادعای مضحک حقوق بشر،مردم عزیز کشورمان نسبت به آمریکائیزه شدن مملکت،نا آرام شدند.

در شرایطی که سیاستمداران وحشی آمریکایی هر روز با واژه هایی در خور شان خود ملت عزیز ایران را تحقیر کردند و با جنجال آفرینی عده‌ای از خدا بی خبر به خاطر لغو کنسرت در حریم مقدس امام رضا(ع) فضای کشور ملتهب شد و در شرایطی که نجومی بگیران از خدا بی خبر، حق مردم شریف ایران را چپاول کردند.

از تریبون مجلس شورای اسلامی به ریاست محترم قوه قضاییه توهین شد و با اختلاس از صندوق ذخیره فرهنگیان، جامعه آموزش و پرورش نقره داغ شد و درشرایطی که به خاطر آلودگی هوا مردم عزیز اهواز و خوزستان در تنفس با مشکل مواجه شدند و در شرایطی که با وضع تحریم های جدید در سطوح مختلف برجام نافرجام نقض شد و عزت پاسپورت ایرانی توسط حکام سعودی به بازی گرفته شد و در شرایطی که ۴۰ زائر شریف با بی مسئولیتی مسئولان دولت تدبیر و امید به کام مرگ روانه شدند و وزیر راه دولت حقوقدان ها با به رخ کشیدن دیه،برغم خانواده های زائران افزود.

این روزها که فضای سیاسی کشور حال و روز خوبی ندارد و با توجه به ریاست چند دوره‌ ای جنابعالی بر مجلس شورای اسلامی از شما چند سوال داشتیم :

۱-مجلس قانونگذار که در راس امور است و باید بزرگترین سنگر دفاع از ارزش ها باشد، چرا در موارد متعدد به جای ورود انقلابی، سکون انزوایی را در پیش گرفته است؟؟

۲-اقدامات فوق الذکر که هر کدام فاجعه ای غم بار است چگونه از دید مجلس شورای اسلامی مغفول مانده است؟؟

۳-چرا مجلس شورای اسلامی نسبت به انفعال دولت تدبیر در مقابل پیگیری حادثه منا و جریان هتک حرمت به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده، هیچ موضعی نگرفته است؟؟

۴-با وجود دستور صریح ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای.مدظله العالی.پیرامون برخورد انقلابی با نجومی بگیران
بی وجدان،چرا اقدام درخوری صورت نگرفته است؟؟

۵- در جریان تصویب برجام،این متن پر ابهام که ساختاری ضعیف داشت وعایداتش تقریباً هیچ بود،چرا به جای متوقف کردن روند توافق بد، شما آنرا در مجلس فرمایشی،20 دقیقه ای تصویب کردید؟؟

۶-با وجود عجله مرگبار در جریان تصویب برجام که به منهدم شدن تاسیسات هسته ای مملکت انجامید، چرا مجلس در صدد جبران اشتباه در مقابل وضع تحریم های جدید واکنشی در خور نداشته است؟؟

۷-چرا با وجود توهین وزیر راه به ساحت مقدس زائران در حادثه ریلی قطار،مجلس برخوردی با این بی ادبی نداشته است ؟؟

و...

جناب آقای لاریجانی از شما خواستاریم بیش از این صبر جوانان انقلابی را محک نزنید و با ادامه سکوت به مردم عزیز ایران اسلامی توهین نکنید.

باشد که رستگار شویم..

والسلام من اتبع الهدی

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری(ره) شیراز

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه