اخبار داغ

سپاه با همکاری مردم در دالاهو پل ساخت/ تداوم فعالیت های عمرانی سبزپوشان انقلابی برای محرومیت زدایی

سپاه با همکاری مردم در دالاهو پل ساخت/ تداوم فعالیت های عمرانی سبزپوشان انقلابی برای محرومیت زدایی
بسیج سازندگی دالاهو با حمایت قرارگاه نجف و با همکاری مردم در یکی از روستاهای شهرستان دالاهو برای حل مشکلات مردم پل ساخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کرندکرد، بسیج سازندگی با ورود به عرصه‌های مختلف آبادانی و توسعه کشور گام‌های مطلوبی در حوزه محرومیت‌زدایی از چهره شهرهای کشور برداشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرندکرد، ,

 

,

این نهاد با استفاده از ظرفیت‌های خود و نیروی بسیج توانسته نقش بی‌‌بدیلی در محرومیت‌زدایی و اجرای پروژه‌های عمرانی در مناطق مختلف استان داشته باشد.

,

 

,

اعلام رضایت مقام معظم رهبری از فعالیت جهادی صورت گرفته در بسیج سازندگی موجب شده تا مردم اعتماد کافی به این مجموعه داشته باشند.

,

 

,

فعالیت‌های بسیج سازندگی به گونه ای انجام شده است که رهبر معظم انقلاب این حرکت را زیبا و پرشکوه دانسته و اقدامات این سازمان را مورد تایید قرار داده‌اند.

,

, ,

 

,

در حال حاضر گروه های جهادی در مناطق محروم حضور یافته و جهادگران در قالب طرح‎های هجرت 3 و دیگر حرکت‌های جهادی با برنامه‌ریزی‌ در راستای محرومیت زدایی گام بر می دارند.

,

 

,

اخیرا در اقدامی دیگر از مجموعه اقدامات ملموس بسیج سازندگی سپاه دالاهو، در روستای گاودانه خور از حومه کرندغرب یک پل روستایی نسبتا بزرگ به طول 24متر توسط بسیج سازدگی دالاهو ساخته شده است که تاثیر بسزایی در محرومیت زدایی و تسهیل تردد وسایل نقلیه و دام های سبک وسنگین روستای مذکور دارد.

,

 

,

سروان پاسدار نورالدین سلطان آبادی مسئول بسیج سازندگی دالاهو در این خصوص به خبرنگار کرند کرد گفت: بخش عمده اعتبارات این طرح از محل اعتبارات قرارگاه نجف استان کرمانشاه تامین شده است و مابقی کار اعم از نیروی انسانی مورد نیاز و حمایت های دیگر از بخش مردم یاری خود اهالی روستا تامین شده است.

,

 

,

سلطان آبادی با توضیح این مطلب که مراحل ساخت پل از صفر تا صد توسط اهالی و با حمایت مالی قرارگاه نجف و سپاه دالاهو انجام شده است از تلاش های یکماهه اهالی روستا و تمام افرادی که در ساخت پل همیار این پروژه بوده اند تشکر کرد.

,

 

,

حاتم شیخ پور از اهالی روستا نیز گفت: ساخت این پل بخش عمده مشکل اهالی روستای گاودانه خور در بخش عمرانی را حل کرده است و روستانشینان گاودانه خور قدردان سپاه دالاهو و قرارگاه نجف استان کرمانشاه هستند و آرزوی توفیق روز افزون برای سبز جامگان سپاه پاسداران از خداوند منان دارند.

,

 

,

نجفی یکی دیگر از اهالی روستا نیز خاطر نشان کرد: با ساخت این پل که به همت بسیج سازندگی دالاهو و حمایت و پشتیبانی قرارگاه نجف انجام شده و اداره راه و ترابری دالاهو و اهالی روستا نقش اصلی این پروژه را ایفا کردند، بزرگترین چالش عمرانی روستا مرتفع شد و اهالی روستا برای همیشه قدردان این خدمت رسانی خواهند بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه