اخبار داغ

مسئول کانونهای فرهنگی وهنری مساجد سبزوار خبر داد:

برگزاری جشنواره چهل چراغ رضوی در سبزوار

برگزاری جشنواره چهل چراغ رضوی در سبزوار
مسئول کانونهای فرهنگی وهنری مساجد سبزوار از برگزاری سومین دوره جشنواره چهل چراغ 3 (حفظ چهل حدیث گهربار از حضرت رضا(علیه السلام) خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا رادمان در گفت و گو با بصیر سبزوار با اعلام این خبر اظهارداشت: با توجه به استقبال گسترده جوانان و نوجوانان ابرای سومین سال پیاپی با حفظ چهل حدیث رضوی برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیر سبزوار,

وی هدف از اجرای  این جشنواره را  آشنایی با سبک زندگی اسلامی ، نهادینه سازی وتعمیم مفاهیم مذهبی در زندگی روزمره ، ارتقاء سطح معنوی خانواده هادانست و افزود: اجرای مسابقات فرهنگی نقش موثری در  تشویق وتهیج مخاطبان در یاد گیری های هدفمند و بکارگیری آموزه های معنوی در زندگی روزمره خواهد داشت.

,

رادمان ابراز در ادامه با بیان اینکه این جشنواره ها  علاوه بر اشاعه معارف اهل بیت(ع) ودست یابی به اهداف یاد شده به نهادینه سازی و تعمیم مفاهیم مذهبی در زندگی روزمره مردم  پرداخته و با ارتقاء سطح معنوی خانواده ها آنان را بیش از پیش با سبک زندگی صحیح و سفارش شده در دین مبین اسلام آشنا می کند
                    
 رادمان با اشاره به اینکه شرکت در این جشنواره و دریافت کتابچه های احادیث رضوی محدودیتی سنی نخواهد داشت ادامه تصریح کرد:  علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند با مراجعه به دفتر کانونهای فرهنگی وهنری مساجد سبزوار و دریافت کتابچه احادیث و اطلاع از زمان برگزاری اقدام به شرکت در این برنامه نمایند.

,
,
,

مسوول کانونهای فرهنگی وهنری مساجد سبزوار با بیان اینکه به برگزیدگان مسابقه جوایز مانند سفر به عتبات عالیت ،سکه و لوازم منزل اخدا خواهد شد تاکید کرد: اخرین مهلت ثبت نام در این برنامه فرهنگی پایام آذر ماه خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه