اخبار داغ

نویسنده و کارگردان گروه خبر داد:

فیلم کوتاه "انتخاب" در کرج ساخته می شود

فیلم کوتاه "انتخاب" در کرج ساخته می شود
محسن سلطاندوست گفت: فیلم کوتاه “انتخاب” به مسئله ی ورود جوانان بدون پیش زمینه ی فکری به دنیای هنر می پردازد و فیلم با نگاهی نمادین سعی دارد به نوعی آگاهی دهنده باشد تا جوانانی که به قولی چشم و گوش بسته وارد دنیای پر زرق و برق هنر، باللخصوص، موسیقی، تئاتر و سینما می شوند را آگاه کند تا کمی مشکلات ورود به این حوزه را هم ببینیند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن سلطاندوست فیلمساز البرزی در گفتگو با نگارانه اظهار داشت: فیلم کوتاه “انتخاب” الان در مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگر قرار دارد، که به مسئله ی ورود جوانان بدون پیش زمینه ی فکری به دنیای هنر می پردازد و فیلم با نگاهی نمادین سعی دارد به نوعی آگاهی دهنده باشد تا جوانانی که به قولی چشم و گوش بسته وارد دنیای پر زرق و برق هنر، باللخصوص، موسیقی، تئاتر و سینما می شوند را آگاه کند تا کمی مشکلات ورود به این حوزه را هم ببینیند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگارانه,

وی ادامه داد: پروژه فیلم کوتاه انتخاب نگاهی نمادین به جوانانی دارد که بدون داشتن اطلاعات از پس زمینه ی فعالیت هنری ، قصد و نیت ورود به آن را دارند، در این زمینه یکی از رشته های هنری ای که بیشترین مخاطب را دارد، هنر موسیقی است. جوانان در تصمیمگری هایی سریع، بدون فکر و عجولانه و فقط از روی علاقه ی زیاد و نوعی هیجان زدگی تصمیم به ورود به دنیای موسیقی میگیرند و رویای سوپر استار شدن را در سر می پرورانند، غافل از اینکه برای رسیدن به موفقیت در این زمینه مسیر بسیار دشوار و حتی در برخی اوقات ناممکن است.

,

سلطاندوست در پایان تاکید کرد: همواره این مسئله دغدغه ی ذهنی حقیر بوده است که چرا طیف وسیعی از جوانان سعی به ورود به دنیای هنر را دارند؟! آن هم بدون داشتن پیش زمینه ی ذهنی وداشتن اطلاعات از جزئیات ورود به دنیای هنر، شاید به نوعی دیدن سیل فراوان جوانانی که تحت تاثیر جو یک شبه، خیال سوپر استار شدن را دارند و متاسفانه خیلی از آنها هم بعد از مدتی که در این حرفه فعالیت میکنند، یا پس از مدتی از صحنه حذف میشوند یا اینکه برای همیشه در حاشیه باقی می مانند و هیچگاه رنگ موفقیت و رویاهایشان را در دنیای واقعی نمی بینند، مسئله و دغدغه ذهنی بنده شده تا فیلمی به این شکل بسازم لذا فیلم کوتاه “انتخاب” سعی دارد تا به نوعی به این دسته از جوانان آگاهی نسبی ای دهد و تمام صحنه های این فیلم در کرج تصویربرداری میشود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه