اخبار داغ

با حضور تکنسین‌های اورژانس؛

نوزاد عجول در خانه به دنیا آمد

نوزاد عجول در خانه به دنیا آمد
مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از تولد نوزادی در منزل با کمک تکنسین‌های اورژانس در شهرستان نائین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در گفتگو با صاحب‌نیوز، اظهار کرد: به کمک تکنسین‌های اورژانس نوزادی در منزل به دنیا آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب‌نیوز,

عباس عابدی توضیح داد: در تماسی که در ساعت 5:00 بامداد با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی سامانه 115 گرفته شد، اعلام شد زن بارداری در منزل خود دچار درد زایمان شده است.

,

وی ادامه داد: پس از اعلام این درخواست به‌سرعت واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی به محل حادثه اعزام شدند و به مادر برای تولد نوزاد وی کمک‌رسانی کردند.

,

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان بابیان اینکه به دلیل شروع مراحل زایمان این عمل در منزل انجام گرفت، گفت: اگر زمان بیشتری وجود داشت فرد برای انجام زایمان به بیمارستان انتقال داده می‌شد ولی تکنسین‌های اورژانس آموزش‌های لازم برای این‌گونه اقدامات دیده‌اند.

,

عابدی با اظهار بر اینکه مادر این نوزاد خانمی 25 ساله از اتباع افغانی ساکن در نائین بوده است، افزود: با کمک خداوند نوزاد سالم پسر با کمک تکنسین‌های اورژانس به دنیا آمد و سپس مادر و نوزاد سالم به بیمارستان حشمتیه نائین انتقال داده شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه