اخبار داغ

صبح امروز صورت گرفت؛

زنگ هفته پژوهش در دبیرستان فرزانگان سنندج نواخته شد/مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک: توسعه علمی در گرو پژوهش است

زنگ هفته پژوهش در دبیرستان فرزانگان سنندج نواخته شد/مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک: توسعه علمی در گرو پژوهش است
به مناسبت هفته پژوهش، مراسم گرامیداشتی در دبیرستان دخترانه تیزهوشان فرزانگان ناحیه یک سنندج برگزار و زنگ پژوهش نواخته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، "سید فواد حسینی" مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج، با تبریک هفته پژوهش و با اشاره به اهمیت تحقیق و پژوهش در زندگی انسانها، گفت: در تمام کشورهای توسعه یافته سهم قابل توجهی از درآمد ناخالص ملی، به موضوع پژوهش و تحقیق اختصاص می یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای آبیدر,

 

,

حسینی با بیان اینکه آموزش و پرورش موتور محرکه امر توسعه کشور است؛ اظهار داشت: توسعه علمی در نظام تعلیم و تربیت منوط به تحقیق و پژوهش است.

,

 

,

وی با تاکید بر اینکه پژوهش محوری باید از سنین ابتدایی تربیت و دوران کودکی در دانش آموزان نهادینه شود؛ گفت: شرکت دانش آموزان در جشنواره های جابر بن حیان در دوره ابتدایی و جشنواره جوان و نوجوان خوارزمی در دوره متوسطه در راستای نهادینه سازی فرهنگ تحقیق و پژوهش انجام می شود.

,

 

,

سید فواد حسینی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همواره در بیانات خود به اهمیت علم و جایگاه تحقیق و پژوهش تاکید دارند؛ تصریح کرد: خوشبختانه آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج در دو سال اخیر به عنوان آموزش و پرورش برتر استان در زمینه پژوهش معرفی شده است.

,

 

,

در ادامه محمّد طیب کشاورزی، رئیس اداره تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش کردستان نیز با تبریک هفته پژوهش، گفت: هر ساله همزمان با هفته پژوهش که از 14 لغایت 20 آذر ماه طی مراسمی از معلمین پژوهنده و دانش آموزان پژوهشگر استان تجلیل خواهد شد.

,

 

,

کشاورز در ادامه بر افزایش سرانه مطالعه کتاب در بین دانش آموزان و فرهنگیان و استفاده درست از فناوری و تکنولوژی تاکید کرد و اظهار داشت: معلمان باید بر اساس یافته های پژوهشی در کلاس درس حضور یابند.

,

 

,

شایان ذکر است در ابتدای این مراسم نمایشگاهی که به مناسبت هفته پژوهش و با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دبیرستان فرزانگان افتتاح شد و در ادامه مراسم نیز زنگ پژوهش با حضور مسئولین و دست اندرکاران استان نواخته شد. 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه