اخبار داغ

انگلیسی‌ها به سیاستمداران اعتماد ندارند

انگلیسی‌ها به سیاستمداران اعتماد ندارند
یک نظرسنجی نشان داد: اعتماد انگلیسی‌ها به قشر سیاستمداران این کشور یکی از پایین‌ترین سطوح خود را تجربه می‌کند و تنها 19 درصد از مردم عقیده دارند سیاستمداران عمدتا حقیقت را در زمان کمپین مربوط به همه پرسی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بیان کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرگزاری پرس اسوسیشن، براساس این نظرسنجی که توسط شرکت ایپسوس موری انجام شده قشر پرستاران معتمدترین قشر در جامعه انگلیس بوده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این مطالعه مشخص کرده سیاستمداران در سالی که همراه با رای انگلیسی‌ها به خروج از اتحادیه اروپا همراه بود حتی بیشتر از قبل اعتماد مردم به خود را از دست داده‌اند.

,

براساس این نظرسنجی تنها 15 درصد از مردم معتقد هستند نمایندگان منتخب آنها برای گفتن حقیقت قابل اعتماد هستند.

,

سازمان‌دهندگان این نظرسنجی گفتند: سال 2016 سالی عادی نبود و سطح اعتماد رای دهندگان به سیاستمداران جریان اصلی به پایین‌ترین سطح خود نزدیک می‌شود.

,

همچنین یک نظرسنجی انجام شده از سوی همین شرکت پیش از همه پرسی ماه ژوئن مشخص کرده بود که حدود نیمی از انگلیسی‌ها معتقد هستند سیاستمداران هر دو حزب اصلی دروغ می‌گویند و 19 درصد از مردم معتقد بودند که این سیاستمداران عمدتا حقیقت را بیان می‌کنند.

,

مجریان این نظرسنجی همچنین تصریح کردند سیاستمداران دولت انگلیس کار دشواری در برقراری مجدد ارتباط با رای دهندگان داشته و باید بیان کنند که اولویت‌هایی به غیر از طرح دیدگاه‌هایشان و نادیده گرفتن بحث‌ها دارند.

,

در همین حال طبق این نظرسنجی 93 درصد مردم معتقد هستند که پرستاران برای بیان حقیقت قابل اعتماد هستند و بعد از قشر پرستاران 91 درصد مردم به پزشکان برای گفتن حقیقت ا عتماد دارند.

,

این نظرسنجی در ماه اکتبر با پرسش از 1019 فرد بزرگسال انجام شده است. در این مطالعه قشر خبرنگاران نیز کمی نتیجه بهتری نسبت به سیاستمداران به دست آورده و 24 درصد مردم به آنها اعتماد داشتند.

,

این در حالی است که اقشار معلمان، قاضیان و دانشمندان نیز بعد از پرستاران و دکترها جزو قابل اعتمادتر این اقشار بوده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه