اخبار داغ

در اعتراض به تمدید تحریم ها توسط آمریکا صورت گرفت/

نامه دانشجوی ایلامی خطاب به وزیر امور خارجه کشورمان

نامه دانشجوی ایلامی خطاب به وزیر امور خارجه کشورمان
یعنی شمایی که درس اموخته امریکا هستید و از شما به عنوان سردار دیپلماسی یاد میشود نمیتوانستید پیش بینی این بدعهدی امریکا را بکنید؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام رصد، "فرهاد رجبی" دانشجوی ایلامی و مسئول سابق بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام، در نامه ای خطاب به وزیر امور خارجه کشورمان آورده است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام رصد،,

جناب اقای دکتر محمدجواد ظریف وزیر محترم امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

,

عرض سلام و تبریک حلول ماه مبارک ربیع الاول خدمت حضرتعالی و تیم دیپلماسی وزارت خارجه

,

مدت 3 سال و 5 ماه از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید می گذرد ،دولتی که با شعار ترمیم ضعف های سیاست خارجه و لغو تحریم های ظالمانه شورای امنیت سازمان ملل و کنگره آمریکا و اتحادیه اروپا که مهمترین آن لغو جامع ترین قانون تحریمی که خرداد 89 به علت تحقق نپذیرفتن انقلاب مخملی در فتنه 88 ، علیه ایران اعمال و اجرایی شد   شروع به کار کرد .

,

مردم مظلوم و سرافراز ایران باتوجه تنگناهای معیشتی خود دل به وعده های انتخاباتی دکتر روحانی بستند و امید داشتند تمامی مطالبات سیاسی فرهنگی اقتصادیشان را محقق سازد .

,

جناب اقای دکتر ظریف

,

همانطور که مستحضرید شما و تیم دیپلماسیتان روند مذاکرات رادر سه قالب توافقنامه ژنو ،بیانیه لوزان و توافق وین که منجر به تنظیم برنامه جامع اقدام مشترک «برجام» شد ،شروع کردید و بیشترین پتانسیل دولت را صرف نتیجه بخش کردن مذاکرات هسته ای کردید و بیش از سه سال امید ملت و جامعه نخبگان را به لغو تحریم ها و گشایش اقتصادی در فضای پسابرجام متوجه ساختید.

,

جناب اقای دکتر ظریف 

,

یک صنعت هسته ای با 8475 کیلوگرم اورانیوم با غنای 5 درصد و 447/8 کیلوگرم با غنای 20 درصد و 19 هزار سانترفیوژ و آب سنگین اراک و... در اختیار داشتید !

,

طی 3 مرحله مذاکرات ،امضا کردید به مدت 15 سال ایران صرفا 300 کیلوگرم اورانیوم غنی شده  3/67 درصدی داشته باشیم ، قلب راکتور اراک را درآوردید و جای آن را بتن ریختید و تعهد دادید  تمام سوخت ، در طول عمر راکتور درحال و آینده به خارج منتقل گردد !

,

تا 15 سال غنی سازی و تحقیق و توسعه را در نیروگاه هسته ای فردو ،کاملا ممنوع کردید و تنها یک مرکز غنی سازی با غنای 3/67 درصد باقی گذاشتید آن هم با سانترفیوژهای نسل 1 به مدت 15 سال در نطنز ! 

,

بدترین نوع پروتکل های الحاقی برای نظارت مانیتورینگ به تاسیسات هسته ای را به آژانس بین المللی انرژی اتمی دادید به امید اینکه آنها توافقی را امضا کنند که حافظ منافع ملی ما باشد ، غافل از اینکه در مقابل ام الفساد قرن و شیطان خبیثی چون امریکای جنایتکار  که زیاده خواهی هایش حد یقفی ندارد ،پای میز مذاکره نشسته اید که دشمن قسم خورده این نظام و انقلاب است !

,

جناب اقای دکتر ظریف 

,

22 شهریور 94 در کمیسیون بررسی برجام مجلس شورای اسلامی گفتید « کل تحریم های اقتصادی مالی و پولی اتحادیه اروپا از روز اجرا لغو ، کل تحریم های ایالات متحده که بر شخصیت های غیر امریکایی اعمال کرده از روز اجرا «برجام» متوقف میشود »

,

اما بعد از اجرایی شدن برجام ،تاکنون که حدودا 11 ماه می گذرد و تحریم های که لغو نشده اند هیچ ! تحریم های ثانویه آمریکا کماکان اجرایی هستند !

,

مگر ندیدید که رهبر معظم انقلاب فرمودند «رفع تحریم ها ،جز موضوع مذاکرات باشد نه نتیجه اش !

,

مگر نه اینکه امام امت بارها تذکر دادند که به مذاکرات خوشبین نیستند !

,

یادتان می آید که رهبری معظم فرمودند « توافق نکردن بهتر از توافق بد کردن است »؟! این همه عجله برای رسیدن به توافقی که موجبات تحقیر ملت ایران شد برای چه بود ؟!

,

اگر برای مصادره به مطلوب کردن نتیجه انتخابات 7 اسفند 94 مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان نبود پس چرا تا این حد برای تموم کردم مذاکرات آینده تکنولوژی مملکت شتاب زده عمل کردید؟

,

حضرتعالی یک دیپلمات باسواد ومتخصص هستید که رهبر انقلاب از شما به عنوان بچه ی انقلاب یاد کرده بود ، حداقل چیزی که ازتون انتظار میرفت، تمکین به بینش سیاسی ادبیات رهبرمعظم انقلاب بود تا اعتماد کردن به وعده های پوشالی کسانی که برای نابودی این مملکت دست به هر اقدام ضدبشری زده اند !

,

جناب اقای دکتر روحانی ،ما دلواپسانی که دغدغه اینده هسته ای کشور ،بی اعتمادی به امریکا و تکیه بر ظرفیتهای داخلی را داشتیم  که همگی دانش اموخته  مکتب استکبار ستیز حضرت روح الله «ره» و امام خامنه ای  بودیم را به بی سوادی ، بی شناسنامه ای و افراطی خطاب میکرد ! 

,

جناب اقای دکتر ظریف

,

برداشت ظالمانه 2 میلیارد دلار دیوان عالی امریکا از پول های بلوکه شده ما را چگونه توجیه میکنید وقتی که آنها در جریان مذاکرات از آزاد شدن اتباع خود در ایران که بازداشت بودند را مطرح میکردند درحالی که این مسئله کاملا در اختیار قوه قضاییه بود ولی شما و همکارانتان احتمال این را ندادید که با لحاظ تدابیری کاری کنید که از هرگونه دستبرد در اموال بلوکه شده ایران جلوگیری کند؟؟؟؟؟

,

ازبین رفتن احترام شما به دستگاه دیپلماسی خارجه ایالات متحده چه دردی از بیکاری و فقر و ناهنجاری های جامعه برمیدارد؟؟؟؟؟

,

چگونه شبها با وجدان آسوده میخوابید وقتی که هربار به پای میز مذاکره میرفتید چشم امید 80 میلیون ایرانی به مفادی که امضا میکنید دوخته شده بود ؟

,

 

,

چگونه در سرای آخرت جوابگوی خون های به ناحق ریخته شده شهدای هسته ای هستید که برای پیشرفت این مملکت از جانشان گذشتند که شما اینگونه آنها را به وعده های سرخرمن امریکایی ها بدید ؟

,

یادتان می آید خرداد 95 وقتی که  مجلس از شما سوال کردن که تحریم داماتو کی لغو خواهد شد و شما جواب دادید باید لغو شود واگر تمدید شود مغایرت با برجام دارد وعملا نقض برجام هست ! 

,

یعنی شمایی که درس اموخته امریکا هستید و از شما به عنوان سردار دیپلماسی یاد میشود نمیتوانستید پیش بینی این بدعهدی امریکا را بکنید؟ 

,

اقای ظریف سوال من از شما این است ،وقتی 99 سناتور امریکایی رای مثبت به تمدید تحریمای ده ساله میدن با صفر رای مخالف ، شما چه سردار دیپلماسی هستید که اینقدر در قبال سیاست های شیطانی امریکا ضعیف و ناکارامد عمل کردید؟؟؟

,

جناب اقای ظریف فراموش نکنید چشم امید 80 میلیون ایرانی را به سوسوهای نوری متوجه کردید که چشم گرگان بیابان بود نه چراغ های نور و تا قیامت زیر دین تمام مظلومین این جامعه خواهید ماند.

,

من الله التوفیق

,

 

,

انتهای پیام/ی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه