اخبار داغ

به مناسبت روزدانشجو؛

یادواره شهدای مدافع حرم در خرم آباد برگزار شد

یادواره شهدای مدافع حرم در خرم آباد برگزار شد
یادواره شهدای مدافع حرم به مناسبت روز دانشجو با حضور خانوداه شهید رستمی در دانشکده فنی و حرفه ای پسران برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آساره خبر؛ ظهر امروز به مناسبت رو زدانشجو یادواره شهدای مدافع حرم در دانشکده فنی و حرفه ای بر گزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آساره خبر,

قباد جهانی دبیر یادواره شهدای مدافع حرم در گفتگو با آساره خبر؛ اظهار داشت: یادواره شهدای مدافع حرم به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو  به میزبانی دانشکده فنی و حرفه ای پسران خرم آباد برگزار شده است.

, آساره خبر,

وی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که فرمودند: یک ملتی که زن و مردش برای جان‌فشانی حاضرند و طلب شهادت می‌کنند، هیچ قدرتی با آن نمی‌تواند مقابله کند افزودند: تاریخ باید بداند دفاع از حرم عمه سادات حضرت زینب(س) دلیل و برهان نمی خواهد ، چرا که راهنماییش دل است و بهانه‌ دل و بیعت حسینیان زمان بیعتی است که به‌رنگ خون که جلوه‌ای از این عهد و پیمان را پیکر مطهر شهدای مدافع حرم به تصویر کشیده‌اند.

,

, ,

جهانی هدف از این یادواره را تجلیل ز خانواده شهدای مدافع حرم و همچنین شهدای دانشکده فنی استان عنوان کردند .

,

دبیر یادواره تصریح کرد: مهمان ویژه این یادواره خجسته پور معاون امنیتی سیاسی استانداری لرستان ، اعضای شورای شهر، بسیج دانشگاه  استان ، مدیران کل اجرایی استان و همچنین خانوداه شهید مدافع حرم ، رستمی مقدم و خانواده شهیددانشجوی فنی و حرفه ای خرم آباد رامردیان حضور داشتند.

,

, ,

وی گفت: در این یادواره  حجه الاسلام و المسلمین سید اسماعیل حسینی رئیس نهاد مقام رهبری در دانشگاههای لرستان ،حجه الاسلام  و المسلمین ابراهیمی مدرس حوزه و دانشگاه و خجسته پور معاون سیاسی و امنیتی لرستان به ایراد سخن خواهند پرداخت.

,

جهانی بیان داشت: در پایان این یادواره از خانواده های معظم و معزز شهید مدافع حرم و شهدای فنی و حرفه ای و از دانشجویان ممتاز نیم سال اول سال 95  تجلیل به عمل می آید.

,

گفت و گو : کبری دریکوند

,

انتهای پیام/د

,

                                                                                     

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه