اخبار داغ

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان دشتستان خطاب به نماینده مردم دشتستان؛

از همنشینی با نمایندگان نهضت ضاله آزادی تا تلاش برای پرکردن لیست نماینده اصلاح‌طلب

از همنشینی با نمایندگان نهضت ضاله آزادی تا تلاش برای پرکردن لیست نماینده اصلاح‌طلب
جناب آقای محمدباقر سعادت نماینده مردم دشتستان، ضمن قدردانی از اقدامات جنابعالی به اطلاع شما و مردم فهیم، انقلابی و ولایتمدار دشتستان می رسانیم که برخی از سلسله اقدامات و رفتارهای جنابعالی در همین برهه زمانی که از دوران نمایندگی تان در مجلس شورای اسلامی می گذرد درخور استیضاح و طرح سؤال است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ در پی تحرکات و اقدامات متناقض و غیر انقلابی محمد باقر سعادت از بدو نمایندگی مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان دشتستان با صدور بیانیه  خواستار پاسخ شفاف وی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان دشتستان,

متن بیانیه به شرح زیر است:

,

 بسم الله الرحمن الرحیم

,

"نهضت به‌اصطلاح آزادی، صلاحیت برای هیچ امری از امور دولتی یا قانون‌گذاری یا قضایی را ندارند، و ضرر آنها، به‌اعتبار آنکه متظاهر به اسلام هستند، از منافقین بیشتر است". امام خمینی(ره)

,

 

,

فلسفه و مبنای وضع نمایندگی برای هر سمت و جایگاهی این است که شخصی واحد صدای رسای جمعیتی کثیر شود.نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز مدافع و پاسدار حقوق مردم در مجلس بوده و چشم بینا و نطق گویا و گوش شنوای جماعتی است که او را به سمت نمایندگی شان پذیرفته اند و لازمه ارج نهادن به این خطیر مهم، وارستن از تعلقات و منافع فردی و شخصی است.
 

,
,

اما گویا هر چه در گذر زمان از روزهای نخست انقلاب فاصله می گیریم مبانی ارزشی و اصول اسلامی و انقلابی در  کسب سمت ها و مقام ها کمرنگ تر می شود و به نسیان می رود!

,

تا جایی که بعضا عرصه انتخابات به میدان رقابت کورکورانه و جاهلانه  و نمایش قدرت برای کسب شهرت تبدیل شده و غافل از آنکه نشستن بر صندلی زمردی مجلس غایت نیست که  وسیله ای است برای خدمت و این آن ارزش اصیلی است که بیش از همه ، در این معادله ناهمگون عرصه انتخابات آسیب دیده است.

,

جناب آقای محمدباقر سعادت نماینده مردم دشتستان، ضمن قدردانی از اقدامات جنابعالی به اطلاع شما و مردم فهیم، انقلابی و ولایتمدار دشتستان می رسانیم که برخی از سلسله اقدامات و رفتارهای جنابعالی در همین برهه زمانی که از دوران نمایندگی تان در مجلس شورای اسلامی می گذرد درخور استیضاح و طرح سؤال است .

,

۱- حمایت از مبلغانِ محمد خاتمی(امام فتنه)  و کسانی که کلمه مقدس  "الله" را از میان پرچم جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه تهران برداشته اند.

, ۱- حمایت از مبلغانِ محمد خاتمی(امام فتنه)  و کسانی که کلمه مقدس  "الله" را از میان پرچم جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه تهران برداشته اند.,

۲- دو امضایی زدن دادخواست پیگیری قضایی در مجلس به علت لغو سخنرانی "علی مطهری" در روز اربعین در شهر مشهد مقدس

, ۲- دو امضایی زدن دادخواست پیگیری قضایی در مجلس به علت لغو سخنرانی "علی مطهری" در روز اربعین در شهر مشهد مقدس,

۳-مصاحبه با سایت معاند نظام

, ۳-مصاحبه با سایت معاند نظام,

این دست اقدامات، حزبی و جناحی عمل کردن شما را به ذهن متبادر می کند. اما آنچه مدنظر و درمیان اقدامات اخیر شما جای بسی تأسف و تأمل دارد:

,

حضور مؤثرتان در مجلس بزرگداشتی با حضور فتنه گران، محکومان و مجرمان سیاسی و گروه های معاند نظام و  بالاخص اعضای "نهضت  ضالّه آزادی" است.

, حضور مؤثرتان در مجلس بزرگداشتی با حضور فتنه گران، محکومان و مجرمان سیاسی و گروه های معاند نظام و  بالاخص اعضای "نهضت  ضالّه آزادی" است.,

یعنی  همان نهضتی که سردمدار حکومت سکولار و خواستار حضور آمریکا در ساختار اجرایی کشور و حامی منافقان و تروریسم با آمریکا هستند و من حیث المجموع از پایه و اساس هیچ اعتقادی به نظام جمهوری اسلامی و مبانی ارزشی آن ندارند.

, یعنی  همان نهضتی که سردمدار حکومت سکولار و خواستار حضور آمریکا در ساختار اجرایی کشور و حامی منافقان و تروریسم با آمریکا هستند و من حیث المجموع از پایه و اساس هیچ اعتقادی به نظام جمهوری اسلامی و مبانی ارزشی آن ندارند.,

قبح مجالست نابجای شما با دشمنان نظام به عنوان نماینده مردم شریف و ولایتمدار دشتستان با کدام استدلال عقلی قابل توجیه خواهد بود؟!

,

بر همگان واضح و مبرهن است که شرط اصیل و وصف جدایی ناپذیر نمایندگی مجلس شورای اسلامی، اعتقاد به اصل ولایت مطلقه فقیه و پایبندی به اصول اسلام و انقلاب است، اما شما با حرکت نامقبول خود این اصول را به چالش کشانده اید.

,

از همان زمان که فرزند هاشمی به حمایت از مهره های مورد نظرشان در جهت پر کردن صندلی فراکسیون اصلاحات در مجلس شهر به شهر  کرسی تبلیغشان را دایر می کردند تا پشتوانه حزبی خود را تقویت کنند، حدوث چنین وقایعی دور از ذهن و انتظار نبود.

,

اما هیهات که مردم انقلابی و ولایتمدار دشتستان در مقابل چنین صحنه آرایی های ماهرانه و منافقانه خاموش بنشینند و ما دانشجویان بسیجی شهرستان دشتستان  آگاهانه و شجاعانه  تمام جنبش و تحرکات شما را جهت اقدام به موقع تحت رصد لحظه ای داریم.

,

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان دشتستان این اقدامات و مجالست شما با چهره های برجسته ضدنظام و منافقانی با سوابقی مشخص و مکدر را  خلاف صریح قانون و همراهی با دشمنان می خواند و خواستار پاسخگویی شفاف، مستدل و مستند شما در این راستا هستیم .

,

والسلام علیکم و رحمه الله

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه