اخبار داغ

آیا طلسم چهاربانده شدن جاده مرگ شکسته می شود؟

نقطه حادثه خیز در محور باغملک-قلعه تل در سایه سکوت مسئولین باز هم قربانی گرفت+عکس/۸ فقره تصادف در یک ماه و در یک نقطه کافی نیست؟

نقطه حادثه خیز در محور باغملک-قلعه تل در سایه سکوت مسئولین باز هم قربانی گرفت+عکس/۸ فقره تصادف در یک ماه و در یک نقطه کافی نیست؟
باز هم حادثه ای تلخ در جاده ای که حالا دیگر شهروندان خوزستانی آن را به نام جاده مرگ می شناسند،رخ داد ، جاده ای که روزانه شاهد عبور و مرور هزاران کامیون و وسیله نقلیه سنگین است و هر بار خبری ناگوار و تلخ از وقوع حادثه ای برای جمعی از هم استانی های مان در رسانه ها منتشر می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از باغملک نیوز:تصادف در محور باغملک هفتکل جان راننده پراید را گرفت، کشته شدن۲ جوان در محور ایذه باغملک، هشت زخمی در تصادف جاده ایذه باغملک، تصادف در محور هفتکل به باغملک  چند کشته و زخمی بر جای گذاشت، مرگ دلخراش جوانان باغملکی در محور اهواز، اینها تنها بخش کوچکی از تیترهای رسانه‌ها درباره حوادث ناگوار جاده اهواز به ایذه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باغملک نیوز:تصادف در محور باغملک هفتکل جان راننده پراید را گرفت، کشته شدن۲ جوان در محور ایذه باغملک، هشت زخمی در تصادف جاده ایذه باغملک، تصادف در محور هفتکل به باغملک  چند کشته و زخمی بر جای گذاشت، مرگ دلخراش جوانان باغملکی در محور اهواز، اینها تنها بخش کوچکی از تیترهای رسانه‌ها درباره حوادث ناگوار جاده اهواز به ایذه است., باغملک نیوز:تصادف در محور باغملک هفتکل جان راننده پراید را گرفت، کشته شدن۲ جوان در محور ایذه باغملک، هشت زخمی در تصادف جاده ایذه باغملک، تصادف در محور هفتکل به باغملک  چند کشته و زخمی بر جای گذاشت، مرگ دلخراش جوانان باغملکی در محور اهواز، اینها تنها بخش کوچکی از تیترهای رسانه‌ها درباره حوادث ناگوار جاده اهواز به ایذه است., باغملک نیوز, .,

باز هم حادثه ای تلخ در جاده ای که حالا دیگر شهروندان خوزستانی آن را به نام جاده مرگ می شناسند،رخ داد ، جاده ای که روزانه شاهد عبور و مرور هزاران کامیون و وسیله نقلیه سنگین است و هر بار خبری ناگوار و تلخ از وقوع حادثه ای برای جمعی از هم استانی های مان در رسانه ها منتشر می شود.

, باز هم حادثه ای تلخ در جاده ای که حالا دیگر شهروندان خوزستانی آن را به نام جاده مرگ می شناسند،رخ داد ، جاده ای که روزانه شاهد عبور و مرور هزاران کامیون و وسیله نقلیه سنگین است و هر بار خبری ناگوار و تلخ از وقوع حادثه ای برای جمعی از هم استانی های مان در رسانه ها منتشر می شود., باز هم حادثه ای تلخ در جاده ای که حالا دیگر شهروندان خوزستانی آن را به نام جاده مرگ می شناسند،رخ داد ، جاده ای که روزانه شاهد عبور و مرور هزاران کامیون و وسیله نقلیه سنگین است و هر بار خبری ناگوار و تلخ از وقوع حادثه ای برای جمعی از هم استانی های مان در رسانه ها منتشر می شود.,

یکی از جاده‌های پرتردد در استان خوزستان جاده اهواز به ایذه است که در مسیر خود از شهرهایی چون هفتکل، باغملک و قلعه‌تل می‌گذرد و راه مواصلاتی به استان‌های چهارمحال و بختیاری و اصفهان را تشکیل می‌دهدکه  تصادفات زیادی در آن رخ داده است و خانواده‌های زیادی در این مسیر عزیزان خود را از دست دادند و عزادار شدند، مسیر باغملک به ایذه همین حکایت را دارد و همچنان شاهد قربانی گرفتن این جاده هستیم.

, یکی از جاده‌های پرتردد در استان خوزستان جاده اهواز به ایذه است که در مسیر خود از شهرهایی چون هفتکل، باغملک و قلعه‌تل می‌گذرد و راه مواصلاتی به استان‌های چهارمحال و بختیاری و اصفهان را تشکیل می‌دهدکه  تصادفات زیادی در آن رخ داده است و خانواده‌های زیادی در این مسیر عزیزان خود را از دست دادند و عزادار شدند، مسیر باغملک به ایذه همین حکایت را دارد و همچنان شاهد قربانی گرفتن این جاده هستیم., یکی از جاده‌های پرتردد در استان خوزستان جاده اهواز به ایذه است که در مسیر خود از شهرهایی چون هفتکل، باغملک و قلعه‌تل می‌گذرد و راه مواصلاتی به استان‌های چهارمحال و بختیاری و اصفهان را تشکیل می‌دهدکه  تصادفات زیادی در آن رخ داده است و خانواده‌های زیادی در این مسیر عزیزان خود را از دست دادند و عزادار شدند، مسیر باغملک به ایذه همین حکایت را دارد و همچنان شاهد قربانی گرفتن این جاده هستیم.,

آخرین حادثه دو شب گذشته اتفاق افتاد که در این حادثه برخورد یک دستگاه پژو پارس با خودروی پراید در گردنه بادام بند قلعه  تل منجر به فوت سرنشین پراید شد.

, آخرین حادثه دو شب گذشته اتفاق افتاد که در این حادثه برخورد یک دستگاه پژو پارس با خودروی پراید در گردنه بادام بند قلعه  تل منجر به فوت سرنشین پراید شد., آخرین حادثه دو شب گذشته اتفاق افتاد که در این حادثه برخورد یک دستگاه پژو پارس با خودروی پراید در گردنه بادام بند قلعه  تل منجر به فوت سرنشین پراید شد.,

photo168893228524878984

, photo168893228524878984, photo168893228524878984,

سروان کریمی پلیس راهور قلعه تل در این خصوص گفت:این حادثه  حوالی ساعت ۱۲ رخ داد که انحراف خودرو پراید از مسیر خود و باریک بودن محور باعث شد تا خودرو پژو پارس نتواند از برخورد اجتناب نماید و متاسفانه این بر خورد شدید منجر به فوت راننده ی پراید شد.
 

, سروان کریمی پلیس راهور قلعه تل در این خصوص گفت:این حادثه  حوالی ساعت ۱۲ رخ داد که انحراف خودرو پراید از مسیر خود و باریک بودن محور باعث شد تا خودرو پژو پارس نتواند از برخورد اجتناب نماید و متاسفانه این بر خورد شدید منجر به فوت راننده ی پراید شد. , سروان کریمی پلیس راهور قلعه تل در این خصوص گفت:این حادثه  حوالی ساعت ۱۲ رخ داد که انحراف خودرو پراید از مسیر خود و باریک بودن محور باعث شد تا خودرو پژو پارس نتواند از برخورد اجتناب نماید و متاسفانه این بر خورد شدید منجر به فوت راننده ی پراید شد. , :, . ,
,

۸ فقره تصادف در یک ماه گذشته در گردنه ی بادام بند

, ۸ فقره تصادف در یک ماه گذشته در گردنه ی بادام بند, ۸ فقره تصادف در یک ماه گذشته در گردنه ی بادام بند, ۸ فقره تصادف در یک ماه گذشته در گردنه ی بادام بند,

وی در خصوص محور باغملک به قلعه تل گفت: ۸ فقره تصادف در یک ماه گذشته در گردنه ی بادام بند داشته ایم که سه مورد منجر به فوت شده است.

, وی در خصوص محور باغملک به قلعه تل گفت: ۸ فقره تصادف در یک ماه گذشته در گردنه ی بادام بند داشته ایم که سه مورد منجر به فوت شده است. , وی در خصوص محور باغملک به قلعه تل گفت: ۸ فقره تصادف در یک ماه گذشته در گردنه ی بادام بند داشته ایم که سه مورد منجر به فوت شده است. , . ,


سروان کریمی عنوان کرد: پیچ کتف بادام بند و پل های ساخته شده در این محور غیر استاندارد می باشند و پل های ساخته شده دید رانندگان را کور می نمایند محور از قلعه تل به سمت باغملک چهار بانده می باشد اما با نزدیک شدن به این پیچ و قوس، محور باریک میشود که باعث ایجاد سانحه می گردد.
 

,
, سروان کریمی عنوان کرد: پیچ کتف بادام بند و پل های ساخته شده در این محور غیر استاندارد می باشند و پل های ساخته شده دید رانندگان را کور می نمایند محور از قلعه تل به سمت باغملک چهار بانده می باشد اما با نزدیک شدن به این پیچ و قوس، محور باریک میشود که باعث ایجاد سانحه می گردد., سروان کریمی عنوان کرد: پیچ کتف بادام بند و پل های ساخته شده در این محور غیر استاندارد می باشند و پل های ساخته شده دید رانندگان را کور می نمایند محور از قلعه تل به سمت باغملک چهار بانده می باشد اما با نزدیک شدن به این پیچ و قوس، محور باریک میشود که باعث ایجاد سانحه می گردد., .,
,

وی افزود : به دلیل عدم کارشناسی درست در طراحی پل در نزدیکی روستای گلال،مردم روستای گلال و شهرک صنعتی باغملک ، باید برای رفتن به باغملک ۵ کیلومتر به قلعه تل بروند و سپس به سمت باغملک دور بزنند.

, وی افزود : به دلیل عدم کارشناسی درست در طراحی پل در نزدیکی روستای گلال،مردم روستای گلال و شهرک صنعتی باغملک ، باید برای رفتن به باغملک ۵ کیلومتر به قلعه تل بروند و سپس به سمت باغملک دور بزنند., وی افزود : به دلیل عدم کارشناسی درست در طراحی پل در نزدیکی روستای گلال،مردم روستای گلال و شهرک صنعتی باغملک ، باید برای رفتن به باغملک ۵ کیلومتر به قلعه تل بروند و سپس به سمت باغملک دور بزنند., ۵ ,

photo168893228524878983.

, photo168893228524878983, photo168893228524878983, ., ., .,

تا دیر نشده است مسئولین راه این پل را اصلاح و بصورت زیر گذری تعبیه نمایند. در غیر این صورت مشکلات زیاد ترافیکی خواهیم داشت.

, تا دیر نشده است مسئولین راه این پل را اصلاح و بصورت زیر گذری تعبیه نمایند. در غیر این صورت مشکلات زیاد ترافیکی خواهیم داشت., تا دیر نشده است مسئولین راه این پل را اصلاح و بصورت زیر گذری تعبیه نمایند. در غیر این صورت مشکلات زیاد ترافیکی خواهیم داشت.,

 ابول زاده رئیس کارگاه شرکت بیندر راه گفت: شرکت بیندر راه تحت فرمان کارفرماست و کارفرمای محور باغملک به قلعه تل سازمان حمل و نقل کشور است و ما آماده ایم تا مشکل را رفع نماییم اما باید کارفرما برای ما اصلاحیه ارسال نماید و نمی توانیم خارج از دستورات عمل نماییم.
 

,  ابول زاده رئیس کارگاه شرکت بیندر راه گفت: شرکت بیندر راه تحت فرمان کارفرماست و کارفرمای محور باغملک به قلعه تل سازمان حمل و نقل کشور است و ما آماده ایم تا مشکل را رفع نماییم اما باید کارفرما برای ما اصلاحیه ارسال نماید و نمی توانیم خارج از دستورات عمل نماییم.,  ابول زاده رئیس کارگاه شرکت بیندر راه گفت: شرکت بیندر راه تحت فرمان کارفرماست و کارفرمای محور باغملک به قلعه تل سازمان حمل و نقل کشور است و ما آماده ایم تا مشکل را رفع نماییم اما باید کارفرما برای ما اصلاحیه ارسال نماید و نمی توانیم خارج از دستورات عمل نماییم., .,
,

محور ایذه ـ باغملک باید چهاربانده شود

, محور ایذه ـ باغملک باید چهاربانده شود, محور ایذه ـ باغملک باید چهاربانده شود, محور ایذه ـ باغملک باید چهاربانده شود,

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی نیز در خصوص این محور گفت: محور ایذه ـ باغملک باید چهاربانده شود و اگر این امر محقق نمی شود باید از محور اهواز ـ اندیمشک برای رفتن به اصفهان استفاده شود.

, نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی نیز در خصوص این محور گفت: محور ایذه ـ باغملک باید چهاربانده شود و اگر این امر محقق نمی شود باید از محور اهواز ـ اندیمشک برای رفتن به اصفهان استفاده شود., نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی نیز در خصوص این محور گفت: محور ایذه ـ باغملک باید چهاربانده شود و اگر این امر محقق نمی شود باید از محور اهواز ـ اندیمشک برای رفتن به اصفهان استفاده شود., .,


خادمی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که شامگاه ۵ آبان ماه با حضور وزیر راه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در صورت چهاربانده نشدن باید حرکت کامیون ها در این محور متوقف شود زیرا مردم ما دیگر تحمل کشته دادن را ندارند.

,
, خادمی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که شامگاه ۵ آبان ماه با حضور وزیر راه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در صورت چهاربانده نشدن باید حرکت کامیون ها در این محور متوقف شود زیرا مردم ما دیگر تحمل کشته دادن را ندارند., خادمی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که شامگاه ۵ آبان ماه با حضور وزیر راه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در صورت چهاربانده نشدن باید حرکت کامیون ها در این محور متوقف شود زیرا مردم ما دیگر تحمل کشته دادن را ندارند., .,

 

,

کی قرار است طلسم چهاربانده شدن این جاده شکسته شود

, کی قرار است طلسم چهاربانده شدن این جاده شکسته شود, کی قرار است طلسم چهاربانده شدن این جاده شکسته شود, کی قرار است طلسم چهاربانده شدن این جاده شکسته شود,

معلوم نیست کی و بدست چه کسی قرار است طلسم چهاربانده شدن این جاده شکسته شود و جان هموطنان مان عزیز شمرده شود؟ تا

, معلوم نیست کی و بدست چه کسی قرار است طلسم چهاربانده شدن این جاده شکسته شود و جان هموطنان مان عزیز شمرده شود؟ تا, معلوم نیست کی و بدست چه کسی قرار است طلسم چهاربانده شدن این جاده شکسته شود و جان هموطنان مان عزیز شمرده شود؟ تا,

کی باید هم استانی های ما در آتش بی توجهی ها بسوزند؟

, کی باید هم استانی های ما در آتش بی توجهی ها بسوزند؟, کی باید هم استانی های ما در آتش بی توجهی ها بسوزند؟,

چرا مدیریت راه و شهرسازی استان باوجود اطلاع از پرمخاطره ترین محور ارتباطی استان خوزستان و کشور، مسیر اهواز- هفتکل – باغملک – ایذه – دهدز به چهارمحال بختیاری و همچنین هشدارهای مکرر و متعدد پلیس راه استان مبنی بر عدم استاندارد بودن این محور پر تردد و نیاز به دوبانده شدن، اقدام شایسته ای انجام نداده است و ما هر روز شاهد سوانحی هستیم که هزاران خانواده را داغدار مینماید.

, چرا مدیریت راه و شهرسازی استان باوجود اطلاع از پرمخاطره ترین محور ارتباطی استان خوزستان و کشور، مسیر اهواز- هفتکل – باغملک – ایذه – دهدز به چهارمحال بختیاری و همچنین هشدارهای مکرر و متعدد پلیس راه استان مبنی بر عدم استاندارد بودن این محور پر تردد و نیاز به دوبانده شدن، اقدام شایسته ای انجام نداده است و ما هر روز شاهد سوانحی هستیم که هزاران خانواده را داغدار مینماید., چرا مدیریت راه و شهرسازی استان باوجود اطلاع از پرمخاطره ترین محور ارتباطی استان خوزستان و کشور، مسیر اهواز- هفتکل – باغملک – ایذه – دهدز به چهارمحال بختیاری و همچنین هشدارهای مکرر و متعدد پلیس راه استان مبنی بر عدم استاندارد بودن این محور پر تردد و نیاز به دوبانده شدن، اقدام شایسته ای انجام نداده است و ما هر روز شاهد سوانحی هستیم که هزاران خانواده را داغدار مینماید., .,

وزیر راه و شهرسازی باید توجه کند که وی و همکارانش اولویت های خود را در وزارت راه بر اساس نیازهای واقعی و آمار و اطلاعات کارشناسی تعیین کنند و جلوی حوادث ناگوار و تلخ مشابه آنچه شاهدش بودیم را بگیرند زیرا مردم این خطه دیگر طاقت شنیدن خبر درگذشت عزیزان شان را ندارند.

, وزیر راه و شهرسازی باید توجه کند که وی و همکارانش اولویت های خود را در وزارت راه بر اساس نیازهای واقعی و آمار و اطلاعات کارشناسی تعیین کنند و جلوی حوادث ناگوار و تلخ مشابه آنچه شاهدش بودیم را بگیرند زیرا مردم این خطه دیگر طاقت شنیدن خبر درگذشت عزیزان شان را ندارند., وزیر راه و شهرسازی باید توجه کند که وی و همکارانش اولویت های خود را در وزارت راه بر اساس نیازهای واقعی و آمار و اطلاعات کارشناسی تعیین کنند و جلوی حوادث ناگوار و تلخ مشابه آنچه شاهدش بودیم را بگیرند زیرا مردم این خطه دیگر طاقت شنیدن خبر درگذشت عزیزان شان را ندارند., .,

آیا جان مردم برای مسئولین متولی محور باغملک به ایذه مهم است؟؟؟ اگر آری پس چرا تاکنون یک نقطه ی حادثه خیز اصلاح نشده است؟؟؟؟

, آیا جان مردم برای مسئولین متولی محور باغملک به ایذه مهم است؟؟؟ اگر آری پس چرا تاکنون یک نقطه ی حادثه خیز اصلاح نشده است؟؟؟؟, آیا جان مردم برای مسئولین متولی محور باغملک به ایذه مهم است؟؟؟ اگر آری پس چرا تاکنون یک نقطه ی حادثه خیز اصلاح نشده است؟؟؟؟,

چهاربانده شدن این محور پیشکش لطفا در اصلاح این نقطه حادثه خیز اقدام کنید.

, چهاربانده شدن این محور پیشکش لطفا در اصلاح این نقطه حادثه خیز اقدام کنید., چهاربانده شدن این محور پیشکش لطفا در اصلاح این نقطه حادثه خیز اقدام کنید.]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه