اخبار داغ

جلسه کارگروه اشتغال شهرستان کاشان برگزار شد

جلسه کارگروه اشتغال شهرستان کاشان برگزار شد
سومین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان کاشان با حضور اعضا و به ریاست معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری شهرستان برگزار گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشان اول، سومین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان کاشان در محل سالن سرداران شهید کاشان اداره تعاون کار رفاه اجتماعی با حضور اعضا و به ریاست معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری شهرستان برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشان اول,

در ابتدای جلسه  رمضانی معاون مدیر کل و ریاست اداره کار اظهار داشت: با تلاش به عمل آمده توسط دستگاههای عضو کارگروه و پیگیری های بعمل آمده تا کنون بیش از ٣٧٠٠نفر از جذب شدگان در بنگاههای کوچک و بزرگ در شهرستان درسال ٩۵مشخصات شان ثبت سامانه رصد اشتغال شده است که این به معنای تحقق ۵۵درصدی تعهد اشتغال شهرستان است.

رمضانی اظهار گفت: از این تعداد بیش از ٢٠٠٠نفر مستقیما توسط اداره کار و کاریابی های غیر دولتی تحت نظارت این اداره به کار معرفی و جذب شده اند.

وی افزود: در آبان ماه تیم ارزیاب استانی جهت شناسایی و معرفی کارافرینان برتر استانی از شرکتهای فرش فرهی و توزین الکتریک و همچنین شرکت تولید مواد لبنی شیرکده بازدید به عمل آوردند.

رمضانی همچنین به برگزاری کارگاه کارافرینی به عنوان لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی برای اعضای کارگروه اشتغال در هفته کارافرینی و بسیج اشاره نمود.

در ادامه جلسه  خاندایی معاون فرماندار در خصوص برپایی نمایشگاه مشاغل خانگی در سال جاری خواستار ارایه پیشنهادات لازم از سوی دستگاهها شد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

وی همچنین همه دستگاهها را موظف نمود که حداکثر تا پایان دی ماه تعهد اشتغال خود را پس از احصا در سامانه رصد اشتغال وارد نمایند و از دبیرخانه کارگروه خواست که دستگاههای پیشرو در این خصوص مورد تقدیر قرار گیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه