اخبار داغ

عامل برداشت غیر مجاز بانکی در بندرعباس دستگیر شد

عامل برداشت غیر مجاز بانکی در بندرعباس دستگیر شد
سرپرست پلیس فتا استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عامل برداشت غیر مجاز بانکی در شهرستان بندرعباس خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌اصغر افتخاری،سرپرست پلیس فتا استان هرمزگان در گفتگو با هرمز؛با اشاره به بیان اینکه  برخی افراد کارت بانکی و رمز آن را در اختیار دیگران قرار می‌دهند، گفت: پیرو شکایت یکی از شهروندان بندرعباس مبنی بر برداشت اینترنتی غیر مجاز از حساب پیگیری پرونده در دستور کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: طبق اظهارات شاکی، فردی ناشناس مبلغ دو میلیون ریال  را از طریق خرید اینترنتی از حساب وی برداشت نموده بود.

,

افتخاری ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و به کارگیری شگردهای خاص پلیسی، مجرم را شناسایی و پس از اخذ دستور مقام قضایی وی را دستگیر کردند.

,

سرپرست پلیس فتا استان هرمزگان گفت: در بازجوئی اولیه از متهم منکر بزه انتسابی خود شد و در خصوص جرم ارتکابی ابراز بی‌اطلاعی نمود ولی در نهایت با اقدامات فنی و بازجوئی‌های تخصصی و ارائه مستندات موجود به بزه انتسابی اعتراف و بیان نمود با توجه به اینکه متهم همکار شاکی بوده و کارت بانکی خود را در اختیار متهم قرار می‌داد در یک فرصت مناسب رمز دوم کارت را فعال و اقدام به خرید اینترنی می‌نمود.

,

وی در توصیه به شهروندان گفت: به هیچ عنوان کارت و رمز بانکی خود را در اختیار دیگران حتی آشنایان قرار ندهید. ضمن آن‌که تغییر دوره‌ای رمز یک ضرورت است و کاربران باید بدانند رمز اول و دوم خود را حتما هر یک ماه یکبار تغییر دهند.

,

این مقام انتظامی ادامه داد: حتی در خرید و کشیدن کارت در مغازه‌ها برای پرداخت بهای خرید، حتما خود کارت کشیده و رمز را وارد نمایند و از اینکه کارت را در اختیار فروشنده بگذارند و رمز را هم اعلام نمایند خودداری کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه