اخبار داغ

دومین نمایشگاه گروهی کاریکاتور در بوکان گشایش یافت+تصاویر

دومین نمایشگاه گروهی کاریکاتور در بوکان گشایش یافت+تصاویر
با هدف شناساندن آسیب های اجتماعی به مردم دومین نمایشگاه گروهی کاریکاتور در بوکان برپا شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کانی پرس؛دومین نمایشگاه گروهی کاریکاتور بوکان بعد از ظهر دوشنبه با جمع کثیری از هنرمندان و مسئولان شهرستانی در محل فرهنگ سرای سیمرغ برپا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان در حاشیه برپایی نمایشگاه مذکور و در گفتگو با کانیپرس گفت: در این نمایشگاه 75اثر ازهنرمندان کاریکاتوریست بوکان با موضوع آسیب های اجتماعی به نمایش در آمده است.

,

منوچهر رضا زاده افزود: آثار به نمایش در آمده در نمایشگاه مذکور مربوط به ۷هنرمند این انجمن به اسامی، یاسین قریشی، محمد امین قریشی، اسماعیل جانبلاغی، محمد محمودی، سلیمان مام رحیمی، منیره احمدی و پخشان رحیمی است.

,

وی هدف از برپایی نمایشگاه فوق را نشان دادن مشکلات و معضلات اجتماعی در قابل کاریکاتور دانست و عنوان کرد: با کاریکاتور می توان حرف های زد که در هیچ جای دیگر توان گفتن آن نیست.

,

این مسئول فرهنگی بوکان همچنین در ادامه گفتگوی خود با کانی پرس از برگزاری دهمین دوره جشنواره کاریکاتور ایران در بوکان خبر داد و عنوان کرد: تمام مسئولان شهرستانی عزم خود را جزم کردند تا دهمین جشنواره سراسری کاریکاتور کشور اوائل اسفند ماه سال جاری در بوکان برگزار شود.

,

وی ادامه داد: تمام رایزنی ها انجام شده و انشاالله از هفته آینده با تشکیل دبیر خانه این جشنواره در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این مهم رسما وارد فاز اجرایی خواهد شد.

,

رضا زاده زمان برپایی نمایشگاه مذکور را از امروز پانزدهم آذر ماه تا 25 ماه جاری به مدت ده روز اعلام کرد و گفت: علاقه مندان می توانند طی روزهای برگزاری از ساعت ۹صبح الی 17عصر در محل نمایشگاه حاضر شده و از آثار به نمایش در آمده بازدید به عمل آورند.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه