اخبار داغ

برای اولین باردر خراسان جنوبی:

دریافت موافقت اولیه اکسید منیزیم شرکت زرین خاک قاین

دریافت موافقت اولیه اکسید منیزیم شرکت زرین خاک قاین
شرکت زرین خاک قاین در راستای تولید این افزودنی در خوراک دام،طیور و آبزیان موفق به دریافت موافقت اولیه جهت تولید اکسید منیزیم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنسیم قائن ، ابوذر احمدی رئیس اداره تشخیص و درمان دامپزشکی خراسان جنوبی با اعلام این خبرگفت: بدن دام دارای ذخایری از منیزیم است که عمده این منیزیم در استخوان های بدن دام وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

وی گفت: کمبود منیزیم در دام های جوان سبب استفاده از منیزیم ذخیره شده در استخوان های بدن می شود.اما در دام هایی که به سن بلوغ رسیده اند به علت متراکم بودن ساختمان استخوان ها توانایی مصرف منیزیم ندارند و سبب بروز بیماری تتانی (انقباض غیرارادی ماهیچه ها و اختلالات معده ای و روده ای) شده ودام تلف می شود.

,

رئیس اداره تشخیص و درمان دامپزشکی استان تصریح کرد: شرکت زرین خاک قاین با پیگیری موفق به کسب موافقت اولیه تولید اکسید منیزیم برای اولین بار در خراسان جنوبی شد.  

,

دکتر احمدی به مزایای استفاده از اکسید منیزیم در جیره دام و طیور اشاره کرد و از تامین منیزیم جیره با هزینه ای اقتصادی، افزایش ضخامت و استحکام پوسته تخم مرغ، پیشگیری از افت پی اچ شکمبه و کمک به هضم بیشتر الیاف خوراک، بهبود درصد چربی شیر و پیش گیری از سندرم افت چربی شیر به عنوان مهمترین این مزایا یاد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه