اخبار داغ

آقای شجاعی! خودت علامت سؤال بزرگ فوتبالی

آقای شجاعی! خودت علامت سؤال بزرگ فوتبالی
جناب شجاعی حضور شما در تیم ملی همین حالا بزرگ‌ترین سؤال است و گویا فراموش کرده‌ای زیر سایه همین فوتبال به‌زعم خودت، فاسد در تیم ملی مانده‌ای که اگر این فوتبال نبود باید مدت‌ها قبل غزل خداحافظی را می خواندی.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون حسن سردبیر ورزشی روزنامه جوان در یادداشتی نوشت: جناب شجاعی حضور شما در تیم ملی همین حالا بزرگ‌ترین سؤال است و گویا فراموش کرده‌ای زیر سایه همین فوتبال به‌زعم خودت فاسد تاکنون در تیم ملی مانده‌ای که اگر نبود این فوتبال باید مدت‌ها قبل غزل خداحافظی را می‌خواندی.

بدون مقدمه و یک‌راست می‌روم سراغ اصل مطلب و یک سؤال بزرگ در خصوص چگونگی حضور مسعود شجاعی در تیم ملی فوتبال طی حداقل پنج سال گذشته، سؤالی که به‌طور حتم در ذهن بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال مدت‌هاست شکل گرفته که چگونه است بازیکنی که حتی در دوران اوج خود نیز چندان قابل توجه نبود که فیکس تیم ملی باشد، حالا چند سال است که با حضور در لیگ‌های دسته چندم اروپایی و تیم‌های گمنام ته‌جدولی این لیگ‌ها در ترکیب ثابت تیم ملی حضور دارد؟

این سؤال وقتی بیشتر جلب توجه می‌کند که جناب شجاعی در مقام وکیل مدافع حقوق اجتماعی مردم به گفت‌وگو با رسانه معاند و  مجری معلوم‌الحال آن می‌نشیند و کلیت نظام جمهوری اسلامی از فوتبال گرفته تا رسانه‌ها و مسئولان ریز و درشت آن را زیر سؤال می‌برد، غافل از اینکه خود بزرگ شده همین فوتبال است و اگر همین رسانه‌ها که او امروز آنها را فاسد می‌خواند امثال او را بزرگ نمی‌کردند، حتی در تصورش هم نمی‌گنجید که امروز با اندک سوادی که دارد بخواهد وکیل مدافع حقوق اجتماعی مردم آن هم در رسانه‌های معاند نظام شود.

ملی‌پوش سؤال‌برانگیز تیم فوتبال ایران در این گفت‌وگو به مسائلی ورود می‌کند که کوچک‌ترین ارتباطی به او ندارد و از حرف‌هایی که می‌زند، مشخص است که کوچک‌ترین شناخت و آشنایی هم نسبت به موضوع آنها ندارد، از جمله بحث کودکان مهاجر افغانستان که به‌زعم او در ایران اجازه تحصیل، کار یا فعالیت ورزشی ندارند. هرچند که پاسخ دادن به مسعود شجاعی در این کوتاه فقط اطاله کلام خواهد بود، ولی توجه جناب شجاعی را فقط به این مسئله جلب می‌کنیم که بهتر است قدری بیشتر توجه کنند و مثلاً سری به مناطقی مانند شهریار، ورامین و حتی شهرری بزند (البته اگر فرصت حضور در ایران را داشته باشد) تا ببینید که چند درصد دانش‌آموزان و نیروهای کار در این مناطق را کودکان و بزرگسالان افغان تشکیل می‌دهند و باز نظر او را جلب می‌کنیم به بازی تیم امید افغانستان در ورزشگاه آزادی در نوروز 94 و استقبال فوق‌تصوری که توسط برادران افغانستانی از آن بازی شد.

علامت سؤال بزرگ تیم ملی! در بخش دیگری از حرف‌های خود کل فوتبال اعم از مطبوعات، باشگاه‌ها، بازیکنان، مربی و رؤسای باشگاه‌ها و فدراسیون را فاسد قلمداد می‌کند و می‌گوید به خود من پیشنهاد دادند که باید پول بدهم تا در تیم ملی بازی کنم، ولی من جوابی ندادم و به قول خودش آن زمان جوان بوده، ولی نمی‌گوید که الان روی چه حسابی چند سال است بی‌خود و بی‌جهت پیراهن مقدس تیم ملی را بر تن می‌کند و زیر پرچم کشوری به میدان می‌رود که به نظر او همه چیزش فاسد است، آن هم در شرایطی که نه قابلیت فنی بالایی دارد و نه توان روحی و جسمی دوران جوانی‌‌اش را، چراکه رسانه‌ها آنطور که باید به او نمی‌پردازند!

شجاعی با بزرگ‌نمایی برخی مشکلات موجود در فوتبال از جمله مسئله فساد در مدارس فوتبال سعی می‌کند تا چهره یک مصلح را به خود بگیرد و در این راه از بزرگانی چون دایی، مهدوی‌کیا و علی کریمی هم استفاده ابزاری می‌کند، اما هیچ‌گاه نمی‌گوید که چنین اتفاقاتی حتی به مراتب بدتر در انگلستان، یونان، فرانسه و حتی اسپانیا هم رخ می‌هد، اما او و معاندانی که به بازی‌اش گرفته‌اند خیلی راحت چشم به این واقعیت‌ها می‌بندند و کوچک‌ترین مشکل داخل ایران را برای بزرگ‌نمایی زیر ذره‌بین می‌برند و دست آخر جناب مسعود شجاعی از آرزوی بزرگ خود که همان حضور بانوان در ورزشگاه‌هاست سخن می‌گوید. خدمت علامت سؤال بزرگ حاضر در لیست تیم ملی! باید عرض کنیم که مردم ایران حتی اگر به این باور هم برسند که روزی بانوان می‌توانند در ورزشگاه حاضر شوند به هیچ عنوان زیر بار نخواهند رفت که این مسئله از سوی رسانه‌ها و اشخاص معلوم‌الحال و معاند نظام مطرح و به آن پرداخته شود یا اینکه تحت تأثیر آنها و حرف‌های آدم‌هایی چون مسعود شجاعی و فضاسازی‌های افرادی چون م.ر تحقق یابد.

و حرف آخر اینکه جناب شجاعی حضور شما در تیم ملی همین حالا بزرگ‌ترین سؤال است، شمایی که برای بیان حرف‌های بی‌ربط و غیرمنطقی است جایی بهتر از تریبون معاند نظام پیدا نکردی، گویا فراموش کرده‌ای که به هر حال بازیکن تیم ملی هستی و زیر سایه همین فوتبال به‌زعم خودت فاسد تاکنون در تیم ملی مانده‌ای که اگر نبود این فوتبال باید مدت‌ها قبل غزل خداحافظی را می‌خواندی. به طور حتم بازی خورده‌ای، یک بازی کثیف که بازنده آن هستی چون اگر اندک وجهه‌ای هم بابت لباس مقدس تیم ملی داشتی حالا به دست خودت نابودش کرده‌ای، در این بین فقط می‌ماند برخورد قاطع فدراسیون‌نشینان فوتبال و مسئولان تیم ملی که امیدواریم اینقدر محکم و به موقع باشد که دیگر امثال مسعود شجاعی تصور نکنند که می‌توانند به مسائلی که هیچ ارتباطی به آنها ندارد ورود کنند و وکیل مدافع مردم شوند و از وظیفه اصلی خودشان که البته درست هم انجامش نمی‌دهند، غافل شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
, بدون مقدمه و یک‌راست می‌روم سراغ اصل مطلب و یک سؤال بزرگ در خصوص چگونگی حضور مسعود شجاعی در تیم ملی فوتبال طی حداقل پنج سال گذشته، سؤالی که به‌طور حتم در ذهن بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال مدت‌هاست شکل گرفته که چگونه است بازیکنی که حتی در دوران اوج خود نیز چندان قابل توجه نبود که فیکس تیم ملی باشد، حالا چند سال است که با حضور در لیگ‌های دسته چندم اروپایی و تیم‌های گمنام ته‌جدولی این لیگ‌ها در ترکیب ثابت تیم ملی حضور دارد؟,
,
,
,
,
,
, علامت سؤال بزرگ تیم ملی! در بخش دیگری از حرف‌های خود کل فوتبال اعم از مطبوعات، باشگاه‌ها، بازیکنان، مربی و رؤسای باشگاه‌ها و فدراسیون را فاسد قلمداد می‌کند و می‌گوید به خود من پیشنهاد دادند که باید پول بدهم تا در تیم ملی بازی کنم، ولی من جوابی ندادم و به قول خودش آن زمان جوان بوده، ولی نمی‌گوید که الان روی چه حسابی چند سال است بی‌خود و بی‌جهت پیراهن مقدس تیم ملی را بر تن می‌کند و زیر پرچم کشوری به میدان می‌رود که به نظر او همه چیزش فاسد است، آن هم در شرایطی که نه قابلیت فنی بالایی دارد و نه توان روحی و جسمی دوران جوانی‌‌اش را، چراکه رسانه‌ها آنطور که باید به او نمی‌پردازند!,
,
,
,
,

 

,

 

,

 

,

منبع:میزان

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه