اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در جشنواره ابوذر:

نباید اجازه داد حافظه تاریخی و مبارزات ملت ایران فراموش شود

نباید اجازه داد حافظه تاریخی و مبارزات ملت ایران فراموش شود
رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در جشنواره کشوری بسیج رسانه ابوذر در اردبیل گفت: نباید اجازه داد مبارزات و حافظه تاریخی ملت، از اذهان پاک شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از آذرسلام، مسعود بصیری در مراسم جشنواره کشوری ابوذر که در سالن همایش ولایت اردبیل و با متولی گری سازمان بسیج رسانه سپاه استان اردبیل برگزار شد با گرامیداشت یاد شهدا بویژه شهدای حرم از رشادت و از خودگذشتگی شهید تقی ارغوانی مطالبی عنوان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذرسلام,

رئیس سازمان بسیچ رسانه کشور گفت: مادران شهدا صبر و استقامت کرده اند و برخی از مادران شهدا هنوز هم چشم انتظار فرزندان خود بوده و یا سیاه پوش فرزند خود هستند.

,

وی در ادامه از عدم تکریم ارباب رجوع در برخی از دستگاهها گله کرد و افزود: باور ها و حافظه تاریخی ملت ما از سوی بیگانگان نشانه رفته شده و متاسفانه برخی از کارمندان توجیه کم کاری خود را با فیش های حقوق نجومی و اختلاس کنندگان مقایسه کرده و برخورد نامناسبی با مراجعه کنندگان می کنند.

,

وی عرصه حاضر را عرصه جنگ فرهنگی رسانه ای و نرم عنوان کرد و گفت: هر چند در فضای مجازی هجمه های گسترده ای بر مخیله و افکار فرزندان ما صورت می گیرد اما امروز شاهدیم در دنیا پیام انقلاب رسوخ کرده و کشورهای اروپایی و غرب وشرق آسیا به سمت واگرایی از آمریکا در حال حرکت است.

,

 بصیری مصوینت بخشی اخلاقی و پرهیز از نگاه به موارد غیر اخلاقی دنیای مجازی را ادامه راه شهدا برشمرد و گفت: همه باید در سنگر فرهنگی و جنگ نرم مسئولیت پذیر بوده و به درستی به آن عمل کنیم.

,

وی در پایان با اشاره به نعمت امنیت بی نظیر در کشور گفت: طبق احادیث و روایات سلامتی و امنیت دو نعمت بزرگ و ناشناخته بوده که در کشور ما توسط انسان های فداکار تامین شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه