اخبار داغ

معاون سیاسی وزیر کشور در گفت‌وگو با دانا:

دقیقا نمی توانیم اعلام کنیم که چند برنامه در دانشگاه‌ها به مشکل برخورده/بهتر است با دانشگاه ها ارتباط بگیرید تا از زبان خودشان علت برگزار نشدن برنامه ها را جویا شوید

دقیقا نمی توانیم اعلام کنیم که چند برنامه در دانشگاه‌ها به مشکل برخورده/بهتر است با دانشگاه ها ارتباط بگیرید تا از زبان خودشان علت برگزار نشدن برنامه ها را جویا شوید
قائم مقام و معاون سیاسی وزیر کشور با تأکید بر اینکه کسی هیچ برنامه ای را در دانشگاه ها لغو نکرده است عنوان کرد: در حال حاضر دقیقا نمی توانیم اعلام کنیم که چند برنامه یه این مشکل برخورده و یا اینکه دقیقاً چه اتفاقی رخ داده است اساساً مجوزی از سوی هیأت سه نفره صادر نشده است.
[

محمدحسن مقیمی قائم مقام و معاون سیاسی وزیر کشور در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص سخنرانی هایی که طی امروز و روزهای گذشته در دانشگاه ها لغو شده است اظهار داشت: یک یا دو خبرگزاری این مطالب را اعلام کرده اند و من نام آنها را نمی خواهم ببرم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی در ادامه گفت: وزارت کشور این موضوع را پیگیری کرده و وقتی با دانشگاه ها صحبت کرده ایم متوجه شدیم که عوامل برگزار کننده برنامه مجوزهای لازم از هیأت سه نفره دانشگاه را اخذ نکرده اند؛ برخی از مناظره ها هم به خاطر عدم حضور یکی از طرفین مناظره در دانشگاه ها کنسل شده اند.

,

 

,

قائم مقام و معاون سیاسی وزیر کشور با تأکید بر اینکه کسی هیچ برنامه ای را در دانشگاه ها لغو نکرده است عنوان کرد: در حال حاضر دقیقا نمی توانیم اعلام کنیم که چند برنامه یه این مشکل برخورده و یا اینکه دقیقاً چه اتفاقی رخ داده است اما بهتر است که با این دانشگاه ها ارتباط بگیرید تا از زبان خودشان علت برگزار نشدن این برنامه ها را جویا شوید. در این هیأت سه نفره یک نفر از نهاد رهبری دانشگاه هم حضور داشته است. اساساً مجوزی از سوی هیأت سه نفره صادر نشده است.

,

مقیمی با بر شمردن برخی از برنامه های لغو شده در دانشگاه ها تصریح کرد: برنامه آقای زاکانی در مشهد، آقای ضرغامی در همدان که خودشان حضور نیافته اند، سعید بیابانکی و محسن رضایی هم در دانشگاه رازی کرمانشاه به خاطر نداشتن مجوز از سوی هیأت سه نفره برنامه شان لغو شده است.

,

 

,

وی در ادامه گفت: مناظره رحمانیان و رسایی در دانشگاه همدان، سخنرانی نقوی حسینی در کهکیلویه و بویر احمد و ... تعدادی برنامه دیگر هم به خاطر نداشتن مجوز از هیأت سه نفره دانشگاه ها برگزار نشده اند؛ به عنوان مثال فکسی برای برگزاری برنامه ارسال کرده و دیگر برنامه را رها کرده اند و پیگیر اخذ مجوز نشده اند و امروز ادعا می کنند که برنامه لغو شده است.

,

انتهای پیام/ط

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه