اخبار داغ

با حضور مسوولان کشوری و استانی؛

سومین دوره پارا المپیاد ورزشی در ۲۷ مدرسه استثنایی قزوین آغاز شد

سومین دوره پارا المپیاد ورزشی در ۲۷ مدرسه استثنایی قزوین آغاز شد
سومین دوره پارا المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در 27 مدرسه استثنایی استان قزوین با حضور مسوولان کشوری و استانی آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، عظیم عراقی در مراسم افتتاحیه سومین دوره پارا المپیاد ورزشی مدارس استثنایی استان با اشاره به نقش موثر فعالیت های حرکتی و ورزشی اظهار کرد: فعالیت های آموزشی، توانبخشی، فرهنگی و اخلاقی با درس تربیتی بدنی نقش موثری در تسهیل فرایند یاد دهی و یادگیری دارد و دستیابی به اهداف را آسان تر می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

معاون توانبخشی مدارس استثنایی کشور نیاز به تحرک و ورزش در مدارس استثنایی را ضروری دانست و اعلام کرد: مسابقات کشوری دانش آموزان استثنایی تابستان ۹۶ برگزار خواهد شد.

,

این مسوول پیشگیری از پیشرفت اختلال های جسمی و روانی دانش آموزان استثنایی، توسعه و ارتقا آمادگی جسمانی و مهارت های ورزشی، ارتقاء سطح سلامت جسمی و روانی و پرورش استعداد های ورزشی دانش آموزان را از مهمترین اهداف برگزاری پارالمپیاد ورزشی درون مدرسه ای مدارس استثنایی عنوان کرد.

,

احمدی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان قزوین هم با اشاره به اینکه پارا المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در ۲۷ مدرسه استثنایی استان برگزار می شود، گفت: یک هزار و ۶۰ نفر در سومین پارا المپیاد ورزشی حضور دارند.

,

وی در ادامه افزود: دانش آموزان استثنایی استان در رشته های بوچیا، گوی رانی، فوتسال، والیبال، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز و شطرنج با هم رقابت می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه