اخبار داغ

فرماندار ابوموسی خبر داد:

سهم 50 میلیاردی ابوموسی از لایحه بودجه 96 /رشد 40 درصدی جمعیت جزیره ابوموسی

سهم 50 میلیاردی ابوموسی از لایحه بودجه 96 /رشد 40 درصدی جمعیت جزیره ابوموسی
فرماندار ابوموسی گفت: در لایحه بودجه پیشنهادی سال 96 کل کشور، 50 میلیارد تومان اعتبار توسط دولت برای توسعه ابوموسی در نظر گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از نافذ آنلاین، محمد سعیدی فرماندار شهرستان ابوموسی در نهمین جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به تقدیم لایحه بودجه سال 96 کل کشور توسط رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی؛ گفت: در لایحه پیشنهادی بودجه سال 1396 کل کشور، برای توسعه زیر ساخت ها و ارتقاء خدمات رسانی به جزیره ابوموسی، 50 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافذ آنلاین,

فرماندار ابوموسی اظهار داشت: بعد از سالها انتظار و پیگیری و مکاتبات فراوان با مقامات استانی و کشوری، این مهم در لایحه پیشنهادی بودجه سال 96 کل کشور محقق شده و انصافا کار بزرگی انجام شده است.
سعیدی افزود: رقم تملک دارایی‌های سرمایه‌ ای جزیره ابوموسی 30 میلیارد تومان در بودجه ۹۶ برآورد شده است و همچنین 20 میلیارد تومان اعتبار هزینه ای در نظر گرفته شده است.
فرماندار ابوموسی گفت: با پایان طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 و طبق آمار اولیه سرشماری، جمعیت شهرستان ابوموسی رشد 40 درصدی را نشان می دهد.
سعیدی بیان کرد: طبق آمار اولیه سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95، در مجموع دو سرشماری اینترنتی و میدانی، شهرستان ابوموسی بیشترین رشد جمعیت را در بین سیزده شهرستان استان هرمزگان داشته است و از این حیث در جایگاه اول استان قرار گرفته است.

,
,
,
,


وی این افزایش جمعیت را حاصل برنامه ریزی دقیق و مدون و تلاش شبانه روزی همه دستگاههای اجرایی، امنیتی و نیروهای نظامی و انتظامی جهت اجرای دقیق این طرح ملی دانست و بیان کرد: افزایش جمعیت شهرستان ابوموسی از لحاظ سیاسی، حاکمیتی و ملی حائز اهمیت بسیار می باشد.

,
,


سعیدی از کلیه مسئولان خواست که فقط رفع تکلیف نکنند و با دلسوزی نسبت به رفع مشکلات مردم اهتمام داشته باشند و ظرفیتها و فرصت های شهرستان را با بی تدبیری خود هدر ندهند.

,
,


وی گفت: عدم حضور مستمر برخی از مسئولان در شهرستان موجبات نارضایتی مردم را به بار آورده است و کلیه مسئولان موظفند که ضعف های خود را پذیرفته و نسبت به رفع آن اقدام کنند.

,
,


رئیس شورای اداری شهرستان ابوموسی همچنین به کلیه مدیران و مسئولان دستگاههای اجرایی شهرستان تذکر داد نسبت به استفاده بهینه از ظرفیت پرواز اقدام و از ترددهای بی مورد و غیرضروری اجتناب نمایند.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه