اخبار داغ

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

پروژه نفوذ دشمن مختص دانشگاه نیست

پروژه نفوذ دشمن مختص دانشگاه نیست
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی کشور اشراف کامل بر همه طراحی‌ها و برنامه‌ریزی‌های پروژه نفوذ دارند، گفت: پروژه نفوذ مختص دانشگاه‌ها نیست و مربوط به یک زمان خاص هم نبوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حسین نقوی حسینی  در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور با اشاره به پروژه نفوذ در دانشگاه‌ها، نفوذ دشمن را در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی، فنی و ایدئولوژیکی دانست و افزود: به منظور روشنگری و جلوگیری از پروژه نفوذ دشمن، تاکنون جلسات متعددی در این زمینه گرفته شده و نظارت‌ها نیز بیشتر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه در این جلسات اهداف دشمن در کوتاه، متوسط و بلندمدت تشریح شده، ادامه داد: در این زمینه نمونه‌های مختلفی که مورد بهره‌برداری قرار گرفته بودند، معرفی شدند.

,

نقوی حسینی در خصوص به کارگیری و استفاده از  افراد دو تابعیتی در دانشگاه‌ها و ارگان های مختلف تصریح کرد: افراد دو تابعیتی مورد توجه جدی سرویس‌های اطلاعاتی دشمن هستند و در پروژه نفوذ به کار گرفته می‌شوند.

,

وی نمونه‌های مختلف به کار گرفته شده را دارای تابعیت مضاعف برشمرد و گفت: به عنوان مثال فردی که در جریان مذاکرات هسته‌ای به اتهام جاسوس بازداشت شد، دارای تابعیت مضاعف است.

,

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد: علی‌رغم همه برنامه‌ریزی‌ها و طراحی‌های پروژه نفوذ، دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی کشورمان کاملا بر پروژه نفوذ مسلط هستند و اشراف کامل بر همه طراحی‌ها و برنامه‌ریزی‌های پروژه نفوذ دارند.

,

وی در خصوص ورود غیرقانونی جیمز داباکس سناتور آمریکایی به ایران و عکس‌العمل وزارت اطلاعات اظهار کرد: در جلسات متعددی که با وزیر اطلاعات داشتیم طبق دستور پیگیر این جریان هستیم و از این به بعد کنترل بیشتری بر مسائل امنیتی و پروژوه نفوذ خواهیم داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه