اخبار داغ

اتمام شناسایی قربانیان حله و حادثه قطار

اتمام شناسایی قربانیان حله و حادثه قطار
بنابر اظهارات رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور، 57 نفر از قربانیان حادثه حله و 43 نفر از کشته شدگان حادثه تصادف قطار سمنان شناسایی شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد شجاعی در نشستی خبری با عنوان "پایان مراحل تعیین هویت جانباختگان حوادث انفجار حله عراق و تصادف قطار سمنان" با اشاره به اینکه 40 هزار تطبیق دی ان ای برای حادثه حله عراق انجام شده است، گفت: 57 نفر از قربانیان حادثه حله و 43 نفر از قربانیان حادثه تصادف قطار سمنان شناسایی شده‌اند.


وی افزود: کار تطبیق دی ان ای تمام است ولی با این حال ممکن است از حادثه حله اجساد جدیدی شناسایی شوند؛  بحث قطار سمنان هم تمام است مگر اینکه از استان قطعه جدیدی به ما انتقال دهند.

شجاعی با اشاره به اینکه در دو هفته گذشته بخاطر وقوع حوادث متعدد چون حادثه تروریستی سامرا، سقوط اتوبوس، حادثه تروریستی حله عراق و تصادف قطارسمنان، روزهای پرمشغله و پرکاری داشتیم، گفت: حجم حادثه و انفجار در حله به حدی بالا و سوختگی‌ها شدید بود که اجسادی که برای شناسایی به تهران انتقال داده شده بود، غیر قابل تشخیص بودند.


شجاعی ادامه داد: بسیاری از اجساد متلاشی شده بودند و تنها قطعاتی از اجساد باقی مانده بود و چون امکان شناسایی از طریق ظاهر وجود نداشت کار استخراج دی ان ای و نمونه برداری را آغاز کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

 

,

منبع:ایسنا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه