اخبار داغ

سرقت میلیاردی بی سابقه از زرگری زیوه ارومیه

سرقت میلیاردی بی سابقه از زرگری زیوه ارومیه
سرقت میلیاردی روز گذشته در سیلوانای ارومیه با دزدی بیش از پانزده کیلو طلا و بصورت حرفه ای باعث تعجب همه ی اهالی گردیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیلوانا نیوز،مهمانشهر زیوه در بخش سیلوانا به دلیل وجود مغازه های متعدد و رنگارنگ از اجناس و مایحتاج روزمره برای زندگی مردم زبان زد عام و خاص بوده و نه تنها نوار مرزی سیلوانا بلکه از شهرستانهای مختلف استان آذربایجان غربی خریداران به این منطقه زیبا و بکر و پر مغازه تردد می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیلوانا نیوز,

مغازه هایی که کمتر از یه کیلومتر در امتداد جاده زیوه به دیزج است به طوری که در هر دو طرف این جاده مغازه دارن در مغازه های خود مشغول کار و امرارمعاش وکسب درامد برای گذراندن زندگی هستند.
هر چند در این نوار مرزی جای بازارچه های مرزی که با دو کشور عراق وترکیه خالیست  و میتواند صدها جوان تحصیل کرده دانشگاهی بومی و غیر بومی را در آن مشغول کند و اقتصاد صفر مرزی را مقداری بالا بکشد و رنگ کابوس بی کاری را از چهره نوار مرزی کم رنگ کند اما این کار به همت مسؤولین منطقه ای، استانی و کشوری محقق نیافته است.

,
,

متاسفانه قبل از سرقت چند شب پیش از زرگری داخل بازار زیوه دغدغه و خواسته های مغازه داران بودن نگهبان در زیوه حتی با تامین هزینه خودشان بود اما گویا این امر عملی نشد و در نهایت در یکی از شبها سرد همزمان با بارش برف مقدار زیادی طلا با تخریب دیوار پشتی طلا فروشی و از کار انداختن سیستم های امنیتی به سرقت بردند.
زیوه که درست زیر پاسگاه نیروی انتظامی است به طوری که پاسگاه در بلندی قرارگرفته  اما امنیتی که باید داشته باشد را نداشته و سرقت که در نوار مرزی کم رنگ یا بهتره بگو اصلا نبوده اتفاق افتاد.

,
,

امیدواریم در اینده نه چندان دور عاملان این سرقت آشکار و به جزای عمل خود برسند و دیگر شاهد هیچ اتفاق بد از جمله سرقت در نوار مرزی نباشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه