اخبار داغ

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی مطرح کرد؛

اگر در استخدام‌ها به اهمیت نیروی انسانی توجه می‌شد حادثه قطار رخ نمی‌داد/ در گذشته با تماس و التماس نیرو جذب می‌کردند

اگر در استخدام‌ها به اهمیت نیروی انسانی توجه می‌شد حادثه قطار رخ نمی‌داد/ در گذشته با تماس و التماس نیرو جذب می‌کردند
پورمهدی گفت: اگر در زمینه نیروی انسانی غفلت شود حادثه دیگری همانند برخورد قطار تبریز-مشهد به وقوع خواهد پیوست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، محمدصادق پورمهدی ظهر امروز در همایش معاونان مالی و پشتیبانی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی سراسر کشور با بیان اینکه عدم استفاده صحیح از منابع باعث کاهش سطحی آب گردیده است، اظهار داشت: برداشت نادرست کشاورزی، عدم الگوی مصرف صحیح این منابع باعث شده تا هزینه‌‌های گزافی صرف تامین آب مورد نیاز تبریز و تعدادی از شهرها شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با اعلام اینکه ایران در موقعیت جغرافیایی نیمه خشک قرار دارد، افزود: استان ما نیز در همین موقعیت جغرافیایی قرار دارد که به یک چالش بزرگ تبدیل گردیده است.

,

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی بحران کم آبی در کشور را چالشی بزرگ دانست و عنوان کرد: تفکر اشتباه در جامعه مبنی بر اینکه آب نعتمی بسیار ارزانی است باعث گردیده تا مصرف آب زیادتر شده و کشور کم کم با بحران کم آبی روبرو شود.

,

وی در خصوص عدم قطعی و دسترسی آب در شهرها و روستاها، بیان داشت: در سال جاری هیچ شهر و روستایی با مشکل قطع آب یا عدم دسترسی به این نعمت الهی را نداشته که این امر با تلاش به موقع و عملکرد دقیق شرکت آب و فاضلاب استان و روستایی میسر گردیده است.

,

این مقام مسئول در خصوص اهمیت نیروی انسانی و غفلت در این زمینه خاطر نشان ساخت: اگر در این زمینه کوتاهی به وجود بیاید فاجعه دیگری مانند برخورد قطار تبریز-مشهد به وجود خواهد آمد که به هیچ وجهی قابل جبران نخواهد بود.

,

وی افزود: استخدام در گذشته‌‌‌ها به شکلی بود که بدون ارزیابی با استفاده از تماس، پارتی و حتی التماس صورت می‌گرفت، اما در سال‌‌های اخیر این امر از طریق گزینش‌‌ها صورت می‌پذیرد و می‌توان از این افراد استفاده کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه