اخبار داغ

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید:

از سرگیری فعالیت های هسته ای منطقی نیست/ اتفاق خاصی نیفتاده است!

از سرگیری فعالیت های هسته ای منطقی نیست/ اتفاق خاصی نیفتاده است!
نماینده مردم خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر فعالیت هسته ای را فعال کنیم عملاً روسیه، چین و اروپا که امروزه در کنار ما قرار گرفته اند را از خود جدا می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز بنیادی، نماینده مردم خلیل آباد، کاشمر و بردسکن در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار یار خراسانی، در خصوص تصویب تحریم های ۱۰ ساله علیه ایران در سنای آمریکا اظهار داشت: تحریم ها از قدیم بوده و مسأله جدیدی نیست که بخواهیم خود را درگیر این موضوع کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه این قانون از گذشته وجود داشته و تا به امروز با همین تحریم ها ادامه دادیم، خاطر نشان کرد: نباید روی این مسأله تمرکز کنیم و در همان مسیری که شروع کردیم و تا به امروز ادامه دادیم، حرکت کنیم.

,

بنیادی در خصوص تکلیف فعالیت های هسته ای تعطیل شده در زمان برجام، اظهار کرد: نباید از این موضوع نگرانی داشته باشیم و مسیری که برای پیشرفت کشور طراحی شده است را ادامه می دهیم.

,

وی در واکنش به برخی اظهارنظرات مبنی بر اعلان سه فوریتی برای ادامه فعالیت های هسته ای، اذعان کرد: این که برخی از دوستان عقیده دارند که دولت طرح سه فوریتی را برای فعال کردن هسته ای بدهد منطقی نیست.

,

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید گفت: اگر فعالیت هسته ای را فعال کنیم عملاً روسیه، چین و اروپا که امروزه در کنار ما قرار گرفته اند را از خود جدا می کنیم و نباید در این بازی که آمریکا بازی گردان آن است نقش آفرینی کنیم.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: هیچ اتفاق خاصی صورت نگرفته است و تمدید تحریم ها نقض برجام محسوب نمی شود؛ شورای کلانی در کشور وجود دارد که اگر نقضی صورت بگیرد راهکارهای خود را ارائه و عملیاتی کند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه