اخبار داغ

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با دانا:

روحانی باید صادقانه با مردم صحبت کند/ اگر نیاز به عذرخواهی است رئیس جمهوری از مردم عذرخواهی کند

روحانی باید صادقانه با مردم صحبت کند/ اگر نیاز به عذرخواهی است رئیس جمهوری از مردم عذرخواهی کند
ابوالفضل مظاهری با اشاره به صحبت‌های وزیر کشوردر خصوص عدم لغو سخنرانی‌ها در روز دانشجو گفت: این حرف‌ها رسانه‌ای است و آنچه در عمل اتفاق می‌افتد بسیار تفاوت دارد با حرف‌هایی که زده می‌شود، مسئولان مجوزها را سلیقه‌ای صادر می‌کنند، تشکل‌ها در مسائل مالی با مشکلات زیادی مواجه‌اند و به صورت کلی کار تشکل‌های انقلابی نه تنها تسهیل نشده بلکه دشوارتر هم شده است.
[

ابوالفضل مظاهری دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با انتقاد از زمان کم سخنرانی دانشجویان در مقابل رئیس جمهوری گفت: زمانی که در دیدار با رئیس جمهوری در اختیار دانشجویان قرار می‌دهند بسیار اندک است و باز جای شکرش باقی‌ است که تریبون یک طرفه نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: بحث دوم پاسخگویی رئیس جمهور است، متاسافانه رئیس جمهوری هر سال بدون توجه به انتقادات و نکاتی که دانشجویان بیان می‌کنند، یک متن از پیش آماده شده را می‌خوانند و مراسم به پایان می‌رسد، انتظار دانشجویان این است که رئیس جمهوری به سخنان آن‌ها گوش دهد و پاسخ‌های مناسبی را برای دانشجویان ارائه کند.

,

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با بیان اینکه امسال سال آخر دولت روحانی است و باید تکلیف همه وعده‌های رئیس جمهور مشخص شود عنوان کرد: روحانی باید صادقانه با مردم صحبت کند و نتایج برنامه‌ریزی‌ها و راهبردهایی که دولت اتخاذ کرده را برای مردم مشخص کند.

,

مظاهری اظهارداشت: ما در شرایطی هستیم که چندین ماه از برجام می‌گذرد و هیچ بازخوردی از این توافق در کف جامعه دیده نمی‌شود، شرایط معیشت مردم همچنان خوب نیست، شاید شرایط اقتصادی به جو آرامی رسیده باشد ولی بحث فساد، بیکاری، رکورد و تورم کاملا نشان می‌دهد که روحانی اصلا نتوانسته موفق عمل کند.

,

وی با اشاره به اینکه دولت در مباحث اجتماعی و فرهنگی هم کارنامه غیرقابل قبولی دارد گفت: روحانی که ادعای حل صد روزه مشکلات را داشت امروز باید در مقابل دوربین‌های تلویزیونی صادقانه با مردم صحبت کند و اگر نیاز به عذرخواهی است از مردم عذرخواهی کند؛ امیدواریم که حداقل در این چند ماه باقی مانده از عمر دولت یازدهم شاهد تغییر رویکرد دولتی‌ها باشیم.

,

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره به عدم تاثیرگذاری برجام در مسائل مختلف سیاسی و اقتصادی اظهار داشت: برخی همچنان سعی می‌کنند که برجام را به عنوان یک مدل ایده‌آل در جامعه معرفی کنند در حالی که دولت طی این سه و نیم سالی که از عمرش گذشته همه فعالیت‌های خود را معطوف به برجام کرد و امروز می‌بینیم که برجام هم گره‌گشای مشکلات کشور نشده است.

,

مظاهری در خصوص مشکلات تشکل‌های انقلابی دانشجویی در دانشگاه‌ها گفت: ما در فضای دانشگاه شاهد این هستیم برخلاف تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از تشکل‌های انقلابی، قانون‌‌گذاری‌های سلیقه‌ای در دانشگاه‌ها رخ می‌دهد که هیچ سابقه قانونی ندارد.

,

وی افزود: به شکایت‌هایی که تشکل‌ها به هیئت نظارت می‌کنند پاسخ خوبی داده نمی‌شود، ما شکایت‌هایی داریم که ماه‌ها از آن می‌گذرد ولی برخلاف قانون تاکنون هیچ پاسخی به ما نداده‌اند.

,

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره به صحبت‌های وزیر کشوردر خصوص عدم لغو سخنرانی‌ها در روز دانشجو گفت: این حرف‌ها رسانه‌ای است و آنچه در عمل اتفاق می‌افتد بسیار تفاوت دارد با حرف‌هایی که زده می‌شود، مسئولان مجوزها را سلیقه‌ای صادر می‌کنند، تشکل‌ها در مسائل مالی با مشکلات زیادی مواجه‌اند و به صورت کلی کار تشکل‌های انقلابی نه تنها تسهیل نشده بلکه دشوارتر هم شده است.

,

 

,

انتهای پیام/ نج

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه