اخبار داغ

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با دانا:

روحانی بابت عمل نکردن به وعده‌ها از مردم عذرخواهی کند/ صدور مجوزهای گزینشی برای سخنرانی در دانشگاه ها/ به کسانی که می خواهند از آرمان های انقلاب دفاع کنند اجازه سخنرانی نمی دهند

روحانی بابت عمل نکردن به وعده‌ها از مردم عذرخواهی کند/ صدور مجوزهای گزینشی برای سخنرانی در دانشگاه ها/ به کسانی که می خواهند از آرمان های انقلاب دفاع کنند اجازه سخنرانی نمی دهند
متین منتظمی با بیان اینکه چیزی نزدیک به چهارسال از عمر دولت گذشته ولی هنوز وعده‌های رئیس جمهوری عملی نشده است گفت: ما از رئیس جمهوری می‌خواهیم که مقابل مردم بنشیند و بابت وعده‌های مختلفی که به مردم داد و به آن‌ها عمل نکرد از ملت ایران عذرخواهی کند.
[

متین منتظمی دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با بیان اینکه ما پیش از سخنرانی در مقابل روحانی تشویش این را داشتیم که آیا رئیس جمهوری به سخنان نماینده دانشجویان گوش می‌دهد یا نه اظهارداشت: دولت یازدهم یک دولت عصبانی است و جنبه نقد و انتقاد ندارد و کسی که جنبه نقد نداشته باشد به سخن نقد هم گوش نمی‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: همه‌ی حرف ما با رئیس جمهوری این است که قرار بود چرخ سانترفیوژ بچرخد، چرخ اقتصاد هم بچرخد اما چرخ سانترفیوژ را سیمان گرفتند و چرخ اقتصاد هم خاک می‌خورد.

,

دبیر کل جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه دولت تا کنون به معیشت مردم اهمیت نداده است و وعده‌های اقتصادی خود را عملی نکرده اظهار داشت: مردم وعده‌های اقتصادی دولت و میزان عمل به آن‌ها را با جیب خودشان می‌سنجند نه گزارش‌های مسئولان دولتی.

,

منتظمی با بیان اینکه چیزی نزدیک به چهارسال از عمر دولت  گذشته ولی هنوز وعده‌های رئیس جمهوری عملی نشده است عنوان کرد: ما از رئیس جمهوری می‌خواهیم که مقابل مردم بنشیند و بابت وعده‌های مختلفی که به مردم داد و به آن‌ها عمل نکرد از ملت ایران عذرخواهی کند.

,

وی همچنین درخصوص لغو مراسم‌ها و سخنرانی‌های تشکل‌های دانشجویی گفت: متاسفانه امسال هم شاهد دخالت استانداری‌ها در مراسمات روز دانشجو بودیم، آقایان خیلی گزینشی مجوز صادر می‌کنند، کسانی می‌آیند در دانشگاه‌ها و از فتنه دفاع می‌کنند و به راحتی مجوز می‌گیرند اما به کسانی که می‌خواهند از آرمان‌های انقلاب صحبت کنند مجوز داده نمی‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/ نج

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه