اخبار داغ

بایکوت اصولگرایان در مراسم های 16 آذر همچنان ادامه دارد

ممانعت از حضور بذر پاش و زاکانی در دانشگاه فناوری های نوین سبزوار

ممانعت از حضور بذر پاش و زاکانی در دانشگاه فناوری های نوین سبزوار
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فناوری های نوین گفت: استنکاف رئیس دانشکاه از پاسخ دادن به نامه های درخواست مجوز برای حضور سخنرانان مراسم 16 آذر سبب شد تا برنامه های این تشکل اجرایی نشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ موسی الرضا شهرستانی در گفت و گو با بصیر سبزوار با بیان اینکه عدم پاسخگویی و ممانعت های بی دلیل رئیس دانشگاه فناوری های نوین از ورود سخنرانان به دانشگاه اظهارداشت: طی نامه ای مبنی بر درخواست مجوز برای حضور مهرداد بذرپاش در دانشگاه اقدام کردیم که متاسفانه بدون هیچ دلیل روشن از سوی دانشگاه مجوز حضور وی صادر نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیر سبزوار,

 

,

وی همچنین با بیان اینکه پس از مخالفت با حضور این نماینده اسبق مجلس در دانشگاه اقدام به درخواست مجوز برای حضور زاکانی در دانشگاه و برگزاری مراسم16آذر کردیم تاکید کرد: این درخواست در تاریخ 6 اذر ماه برای درخواست مجوز صادر شده و متاسفانه تا کنون هیچ پاسخی در این خصوص داده نشده است.

,

 

,

شهرستانی با اشاره به اینکه تا کنون در خواست های بسیج دانشجویی هر کدام از سوی ریاست دانشگاه بی پاسخ مانده و یا جواب رد داده شده است ادامه داد: متاسفانه تا کنون چندین بار تقاضای برپایی تریبون آزاد از سوی این تشکل شده است که هیچ کدام از انها پاسخ مثبتی در یافت نکرده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه