اخبار داغ

رئیس کمسیون فرهنگی مجلس عنوان کرد:

صدای ضد انقلاب ها از برخی دانشگاه ها به گوش می رسد/رؤسای بعضی دانشگاه ها با تسامح و تساهل خود نظام را نشانه گرفته‌اند/رفتار های منافقانه در مدیریت دولت دیده می شود

صدای ضد انقلاب ها از برخی دانشگاه ها به گوش می رسد/رؤسای بعضی دانشگاه ها با تسامح و تساهل خود نظام را نشانه گرفته‌اند/رفتار های منافقانه در مدیریت دولت دیده می شود
در مورخ 17 آذرماه 95 وزیر علوم باید برای پاسخ به سوالاتی درباره موضوعاتی که در دانشگاه ها در حال رخ دادن است به مجلس بیاید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در رابطه با 16 آذر و آسیب هایی که دانشگاه های امروز را تهدید می کند، گفت: اعم مشکلات مربوط به وجود افرادی در دانشگاه ها است که با تسامح و تساهل مدیریت دانشگاه ها را به دست گرفتند.رؤسای دانشگاه عمده این افراد هستند که نشئت گرفته از بدنه وزارت علوم هستند.این افراد ارزش‌ها و خود نظام را تحت فشار قرار می دهند و نشانه گرفته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از , قم فردا, قم فردا,

صدای ضد انقلاب ها از برخی از دانشگاه ها به گوش می رسد

, صدای ضد انقلاب ها از برخی از دانشگاه ها به گوش می رسد,

حجت الاسلام پژمان فر افزود: امروز در دانشگاه ها حرف هایی شنیده می شود که مورد اعتماد جریان ضد انقلاب است؛قانون شکنانی که امروز به عنوان نماینده مجلس به عنوان سخنران در مراکز علمی صحبت می کنند.امروز یک سانسوری برای هدایت کننده های این برنامه ها وجود دارد،هرچه پیام حق و همراهی با نظام است از قول دانشگاه ها با سانسور مواجه می شود و از سوی دیگر در مقابل شعار هایی که بر خلاف این تفکر است اجازه برگزاری به آن‌ها داده  می شود.

,

تسامح و تساهلی که در دانشگاه ها وجود دارد به نظام ضربه می زند

, تسامح و تساهلی که در دانشگاه ها وجود دارد به نظام ضربه می زند,

وی اظهار داشت: امروز متأسفانه شاهد آن هستیم که  از طرف مدیریت دانشگاه ها و بعضاً اعضای هیئت علمی تساهل و تسامحی در رابطه با برگزاری جلساتی که از چهارچوب نظام عبور می کنند انجام می شود که دانشگاه ها را آلوده ضد ارزش ها می کند.این امر ناشی از دوگانگی ای است که در خود دولت وجود دارد.

,

پژمان فر در ادامه تاکید کرد: وقتی رئیس جمهور یک کشور اعلام می کند که مطبوعات آزاد هستند و نباید رسانه ها را قطع کرد و خود او خدمت رهبری می رسد و از رسانه ها شکایت می کند باید متوجه تمام قضایا و حاشیه ها شد؛رسانه های محدود و کمی که انتقاد سازنده در مقابل دولت دارند را مورد رنجش قرار می دهد و گفته می شود که باید فلان رسانه ها تعطیل شود.همه این اتفاقات در خود دانشگاه ها نیز تحت تأثیر این اتفاقات است.

,

نماینده مشهد بیان داشت: متأسفانه رفتار های دوگانه و منافقانه در مدیریت دانشگاه ها و همچنین در بدنه دولت دیده می شود.امروز ما با یک نگرانی و یک چالش مواجه هستیم و از نظر من قصد و نیت این افراد متوجه خود نظام است تا به آن ضربه وارد کنند.

,

 

,

دانشگاه محل علم و پژوهش است نه اپوزیسیون نظام

, دانشگاه محل علم و پژوهش است نه اپوزیسیون نظام,

پژمان فر درباره دغدغه‌های خود و چیزی که در دانشگاه ها مورد توجه و نگرانی است گفت: مهمترین چیزی که ناراحت کننده است این است که افرادی که قانون‌گذار هستند و خود آن‌ها باید مظهر قانون باشند قانون شکن شده اند.توصیه می کنم در این فضا تلاش کنند فضایی ایجاد شود که باعث رشد در علم و پژوهش شود؛ تا تحت تأثیر افراد معلوم‌الحال نشوند.دانشگاه باید در جایگاه علم باشد نه محل اپوزیسیون نظام.

,

 

,

وزیر علوم فردا به مجلس می رود

, وزیر علوم فردا به مجلس می رود,

وی در پایان با انتقاد به فرهنگ های نا به جایی که در دانشگاه ایجاد شده گفت: دولت مسبب اصلی این اتفاقات است و به همین دلیل در مورخ 17 آذر ماه 95 وزیر علوم باید برای پاسخ به سوالاتی درباره موضوعاتی که در دانشگاه ها در حال رخ دادن است به مجلس بیاید.سوالات خود را اعم از نا به سامانی فرهنگی در دانشگاه ها بین دختر و پسرها،اردوهای مختلطی که برگزار می شود،وجود خوابگاه نا به سامان و ... را فردا به صورت ثبت شده در صحن علنی مجلس خواهم خواند و از وزیرعلوم توقع دارم تا پاسخ قانع کننده بدهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه