اخبار داغ

حمله اشغالگران به نابلس

حمله اشغالگران به نابلس
نیروهای رژیم صهیونیستی صبح امروزبه مناطق گسترده ای از شهر نابلس واقع در شمال کرانه باختری غربی حمله کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرکز اطلاع رسانی فلسطین اعلام کرد، نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی به مناطق رفیدیا، محیط الدوار و بازار تجاری در شرق نابلس حمله و چهار جوان فلسطینی را بازداشت کردند.
شاهدان عینی گزارش دادند گشتی های رژیم صهیونیستی در اطراف ساختمان کلبونه در مرکز نابلس ، رفیدیا، خیابان عمان در منطقه شرقی و پیرامون مجتمع ارتباطات در مسیر زندان جنید متمرکز شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,

محاصره منزل دو رهبر جنبش فتح

, محاصره منزل دو رهبر جنبش فتح,

برخی منابع محلی خاطرنشان کردند که نیروهای اشغالگر با شمار زیادی از خودروهای نظامی به شهر نابلس حمله کرده و به یک ساختمان در منطقه عسکرالبلد واقع در شرق این شهر متعلق به فتح سرحان و طلال دویکات رهبران جنبش فتح حمله کرده و این دو منزل را با 10 گشتی صهیونیستی محاصره کردند.

,

"فراس سرحان دویکات " گفت: نظامیان صهیونیست با استفاده از سگ های پلیس به دو منزل فلسطینیان حمله کرده و پس از بازرسی این دو منزل "عهد سرحان دویکات" پسر سرحان از رهبران جنبش فتح را سه ساعت بازداشت کردند.
نظامیان صهیونیست سلاح شخصی فتح سرحان و طلال دویکات رهبران جنبش فتح را نیز مصادره کردند.
در همین حال  نیروهای اشغالگر به مغازه لباس فروشی عهد دویکات در منطقه رفیدیا حمله کرده و پس از بازرسی؛ لوازم و اجناس آن را از بین بردند.

,
,
,

نیروهای اشغالگر هم چنین پس از بازرسی  چندین منزل در منطقه بلاطه البلد، محمد مازن دویکات، خلیل ولید دویکات و نبیل سائد دویکات را بازداشت کردند.

,

نیروهای صهیونیستی علاوه بر این به منزل شیخ مازن عامر دویکات از فعالان معروف در منطقه بلاطه البلد حمله کرده و فرزند وی محمد را بازداشت کردند و هم چنین به منزل محمد نصر یکی دیگر از شهروندان فلسطینی حمله کردند.

,

خبرنگار شبکه العالم نیز گزارش داد که حدود ساعت چهار بامداد صدای انفجار بمب های صوتی را در منطقه روجیب و اطراف اردوگاه بلاطه شرقی شنیده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه