اخبار داغ

معاون فرهنگی جامعه المصطفی آشتیان:

ظرفیت های ویژه مرکز جامعه المصطفی برای مردم آشتیان/ افزایش دانشجو در گروی تامین اعتبار خرید خوابگاه

ظرفیت های ویژه مرکز جامعه المصطفی برای مردم آشتیان/ افزایش دانشجو در گروی تامین اعتبار خرید خوابگاه
معاون فرهنگی دانشگاه جامعه المصطفی العالمیه شهرستان آشتیان گفت: در صورت خرید خوابگاه 13 آبان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان، تعداد دانشجویان خارجی این مرکز به یک هزار نفر خواهد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید محمد نجفی، معاون فرهنگی مرکز علمی جامعه المصطفی العالمیه شهرستان آشتیان در گفت و گو با سفیر آشتیان گفت: هم اکنون 150 دانشجو از 25 کشور مختلف در مرکز جامعه المصطفی آشتیان به تحصیل مشغول هستند که در صورتی که اعتبار لازم برای خرید خوابگاه 13 بهمن (که در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارد) تأمین شود تعداد دانشجویان این مرکز به یک هزار نفر افزایش می یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر آشتیان, سفیر آشتیان,

وی اضافه کرد: مدت حضور این دانشجویان در مرکز المصطفی(ص) آشتیان نزدیک به یک سال است و این مدت بنا به وضعیت تحصیلی دانشجویان از 4 تا 7 ماه تمدید می شود.

,

معاون فرهنگی مرکز علمی جامعه المصطفی العالمیه شهرستان آشتیان آموزش زبان فارسی و دوره معارف اسلامی را بدنه اصلی آموزش های دانشجویان این مرکز دانسته و افزود: به طور کلی همه دانشجویان پس از موفقیت در آزمون های اولیه به دوره های تکمیلی در شهر قم منتقل می شوند.

,

, , , ,

وی در خصوص پروژه ساخت مجتمع تفریحی تحقیقاتی المصطفی(ص) در شهرستان آشتیان نیز گفت: این مجتمع با پتانسیل مناسب تفریحی برای واحدهای مختلف جامعه المصطفی در سراسر کشور ساخته شده که مردم آشتیان نیز می توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

,

, , , ,

نجفی خاطر نشان کرد: با تکمیل استخر و دریاچه مصنوعی این مجتمع 2 خوابگاه نیز در مجموعه ساخته می شود. با توجه به فضای سبز موجود و امکاناتی که در آینده تأمین می شود پتانسیل خوبی برای رشد و ارتقاء مراکز جامعه المصطفی و همچنین شهرستان آشتیان مهیا می شود.

,

 

,

  انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه